به گزارش روابط عمومی رویداد گراف‌دی،  در پنجمین  رویداد گراف‌دی (گردهمایی روابط عمومی های اکوسیستم فناوری و اقتصادی) که  با محوریت «مدیریت وجهه سازمان» برگزار می شود، مدیران عامل، متخصصان و کنش‌گران فعال در حوزه‌های روابط عمومی و حوزه شهرت برند آخرین دستاوردها و تجارب موفق در عرصه مدیریت وجهه سازمانی را با حاضران در نشست به اشتراک خواهند گذاشت.

همچنین در این رویداد، مدیران عامل شرکت های حوزه فناوری و اقتصادی که بیشترین تاثیرگذاری را در مدیریت وجهه سازمانی در همکاری با روابط عمومی خود را داشته اند بر اساس مستندات ارسالی از سوی متقاضیان بررسی و بر اساس شاخص های تعریف شده، ارزیابی و معرفی خواهند شد. 

هم¬چنین در حاشیه این رویداد، نشست¬های تخصصی با محوریت ارائه تکنیک¬های عملیاتی در مدیریت وجهه سازمانی و در قالب 6 دوره آموزشی با حضور اساتیدی نظیر دکتر یونس شکر خواه، دکتر امیر حسن موسوی، سرکار خانم فرزانه بنی هاشم نژاد، دکتر شکری خانقاه و آقای قشمی  با عنوان‌هایی نظیر "روابط عمومی و رسانه¬های نوظهور"، "روابط عمومی قصه¬گو و قدرت داستان¬سرایی در ارتقای برند"، "تعامل با حاکمیت با استفاده از روش¬های نوین ارتباطی"، "مدریت تخریب و بحران¬های آسیب¬زا برای وجهه سازمانی" و "حفاظت از شهرت برند با استفاده از ظرفیت شبکه¬های اجتماعی" برگزار می شود.

علاقه‌مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزییات نحوه حضور در ارزیابی و دوره‌های آموزشی به سایت  www.grafday.ir مراجعه و یا دبیرخانه رویداد با تلفن ۰۲۱۸۸۹۴۸۷۸۴ تماس حاصل کنند. 

این گزارش حاکی است، در رویداد چهارم گراف‌دی، از میان مستندات ارسالی، 9 مدیر ارشد تندیس گراف‌دی را از آن خود کردند که از آن جمله می توان به وزیر جهاد کشاورزی، رییس پژوهشگاه ارتباطات، مدیرعامل شرکت‌های، پاکسان، آسیاتک، زرین پال، اتاقک، بیمه سرمد و چهارگون اشاره کرد.