امروز در شرایطی که ابراهیم رئیسی امروز در ریاض بود، اما نماینده او به ستاد انتخابات کشور رفت تا او را به عنوان نامزد انتخابات خبرگان رهبری از خراسان جنوبی اعلام کند.

حسن روحانی رییس جمهور پیشین، هم امروز برای داوطلبی در این دوره انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرد. او پس از ثبت نام در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای بن‌بست شکنی آمده است. 

رییس جمهور فرانسه نخستین رهبر یک کشور غربی شد که خواستار متوقف شدن بمباران غزه شده است.  

دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی در رابطه با مخفی نگه داشتن اطلاعات خانه‌های خالی توسط شهرداری‌ها گفته: اگر شهرداری‌ها انجام تکالیف قانونی برای مبارزه با پولشویی را جدی نگیرند، ترک فعل انجام داده‌اند. 

از سیصد و چهاردهمین جلسه شورای عالی کار خبرهایی مبنی بر شرط دولتی‌ها برای افزایش دستمزد کارگران به گوش می‌رسد، ظاهرا دولتی‌ها گفته‌اند در صورت افزایش حقوق کارمندان در سال جای با افزایش دستمزد کارگران هم موافقت خواهد شد.  

فروش حدود ۱۰ درصد اموال مازاد دولتی در تهران می‌تواند ۳۰ هزار میلیارد تومان برای دولت درآمد داشته باشد. این خبر را سرپرست مرکز ملی مولدسازی دارایی‌های دولت داده.  

صادرات نفت ایران به چین به رقم قابل توجهی رسیده و گفته می‌شود از قبل از تحریم‌ها هم پیشی گرفته. ایران در ۱۰ ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۳ موفق شده روزانه یک میلیون و ۵۰ هزار بشکه نفت به چین صادر کند.