علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در در جلسه امروز شورای شهر تهران در ارتباط با حادثه تلخ برای یکی از نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 2 گفت: همزمان با روز 22 بهمن یکی از همکاران ما از بالای یک پل سقوط کرده و فوت کرد و ضمن تسلیت به خانواده این عزیز و سایر همکارانش اعلام کرد که شورای شهر به صورت ویژه پیگیر این حادثه است.

نادعلی ادامه داد: فوت این پاکبان توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است و اعضای شورای شهر تهران نیز آن را به صورت مدام پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: قطعاً ما قدر همکاران خدوم بویژه همکاران پاکبان خود را می‌دانیم و همانطور که گفته شد ابعاد مختلف این حادثه را پیگیری خواهیم کرد.

نرجس سلیمانی؛ رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در تذکری در خصوص فرآیند کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری‌ها گفت: وزارت کشور آیین‌نامه‌ای را در قالب التزام به اجرای کمیسیون ماده 100 به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرده است و تذکر بنده به شهرداری تهران این است که فرآیند کمیسیون ماده 100 را مطابق با آیین‌نامه وزارت کشور انجام بدهد.

وی گفت: انتظار داریم که شهرداری تهران در یک بازه زمانی 6 ماهه گزارشی را در قالب این کمیسیون به اعضای شورا ارائه کند.

میثم مظفر عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در ارتباط با عدم پیشرفت فیزیکی احداث سرای محله زهتابی واقع در منطقه 17 است تذکر داد وگفت:  این پروژه جزو پروژه‌های مصوب شورای شهر تهران بوده است که از سال گذشته شروع و تا امروز تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ضمن انتقاد از عدم پیشرفت پروژه اشاره شده گفت: کندی را در پیشرفت این پروژه شاهدیم اگر چه شهرداری تهران سال گذشته در قالب پروژه‌های محلات و مناطق اقدامات خوبی را انجام داده است اما انتظار ما این است که هر چه سریع‌تر شهردار منطقه 17 گره‌های پیش‌روی پیمانکار را برطرف و این پروژه به نتیجه برسد.