قرار بود تا پایان آبان ماه 50 اتوبوس برقی به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه شود . مدیرعامل اتوبوسرانی وعده داده بود که اتوبوس های برقی در خط بهارستان – جمهوری مسافران را جا به جا کنند  اما در هفته نخست آذرماه هنوز خبری از تحقق این وعده قدیمی نیست .

محسن هرمزی،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری  به اکوایران می گوید :این اتوبوس ها وارد شده و در مرحله ترخیص است و امیدواریم هر چه زودتر این مرحله انجام شود و اتوبوس های برقی وارد خطوط شوند .او پیش بینی می کند برای ترخیص این 50 اتوبوس برقی یک ماه زمان ببرد .

*بازگشت دوچرخه اشتراکی به همراه اسکوتر برقی

هرمزی درخصوص سرانجام دوچرخه های اشتراکی در تهران هم توضیح می دهد :‌ موضوع بازگشت دوچرخه به شهر تهران را دنبال می کنیم ، قصد نداریم صحبت های شعاری در این حوزه را تکرار کنیم اما به سرعت این موضوع را تعیین تکلیف می کنیم وامیدواریم بتوانیم دوچرخه و اسکوتر برقی را همزمان به تهران بیاوریم .

*پیشنهاد تراموا چرخ لاستیکی دو هفته دیگر به شورا می رود

معاون شهردار تهران درخصوص تراموای چرخ لاستیکی که شهردار تهران در گزارش سفر به چین خود به آن اشاره کرده بود هم توضیح داد :‌عمر این تراموا 30 سال است و دیگر نیاز به مسیر ریلی ندارد و سهولت در اجرا و بهره برداری دارد و به دلیل عمر بالای آن دیگر لازم نیست مانند بی آر تی هر 10 سال نیاز به نوسازی ناوگان داشته باشیم .

او ادامه می دهد :‌ما هزینه های آن بسیار بیشتر از تراموا و بی آرتی است و در حال مذاکره با طرف چینی هستیم وتا دو هفته آینده پیشنهاد خود در این زمینه را به شورای شهر تهران ارائه می کنیم .