وی با بیان اینکه برای خرید اتوبوس‌های تک کابین و دو کابین گازسوز تفاهماتی صورت گرفت، ادامه داد: هیاتی از چین تا یک ماه آینده به تهران خواهند آمد تا قرارداد نهایی شود و در مورد تاکسی و موتورسیکلت برقی نیز تفاهماتی صورت گرفته و مذاکراتی برای سرمایه گذاری جهت ایجاد دستگاه‌های زباله سوز در تهران و سایر شهرها نیز انجام شد که امیدواریم نتایج این مذاکرات در چند ماه آینده ملموس شود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه امسال و سال آینده شاهد جهش حمل و نقل در تهران خواهیم بود، گفت: البته در این سفر در مورد احداث خط ۸ و ۱۰ مترو نیز مسائلی مطرح شد. ضمن اینکه خرید اتوبوس‌ها نیز به زودی انجام خواهد شد و ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین و ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین برقی به مرحله نهایی رسیده و قرارداد آن به زودی منعقد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای خرید ۱۰۰ هزار موتورسیکلت و ون نیز تفاهمات اولیه صورت گرفته است، ادامه داد: ۷۹۱ واگن که قراردادش در این سفر منعقد شد ظرف مدت چهار سال وارد ناوگان مترو می‌شوند؛ اما دقت داشته باشید که قرار است ۵۵ درصد واگن‌ها در داخل کشور تولید شوند و انتقال تکنولوژی بوژی در دل این قرارداد انجام می‌شود که در صورت محقق شدن این قراردادها چهار میلیون ظرفیت جدید برای حمل و نقل عمومی ایجاد خواهد شد.