رضا ناصری رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) در رابطه با موضوع تماس‌های مردمی درخصوص پاک کردن شعارنویسی ها از روی دیوارهای شهر  به اکو ایران گفت :‌از اواخر ماه مرداد آمارهایی درخصوص شعار نویسی برروی دیوارهای شهر ثبت شد تا مهرماه که اوج این شعار نویسی ها بود و پیام هایی که با این موضوع بود 60 برابر شد .

وی ادامه داد :‌ درحال حاضر با کاهش درخواست های مردمی برای پاک کردن شعارنویسی هستیم و این روند نزولی بوده و به روزهای قبل از افزایش آمارها رسیده ایم .

6

تعداد پیام های شهروندان تهرانی به سامانه ۱۳۷ پلاس در آبان ماه  ۱۲۲ هزار ۲۴۹ پیام بوده و به طور میانگین روزانه ۳ هزار و ۹۱۱پیام در این سامانه به ثبت رسیده است.

8

تعداد پیام های ثبت شده در آبان سال گذشته۱۳۲ هزار و ۳۸۷ پیام بوده که شاهد رشد ۳۳.۹ درصدی پیام های مردمی به سامانه  فوریت های شهری بوده ایم . یشترین پیام ها مربوط به منطقه ۴ با ۱۲ هزار و ۵۳ پیام بوده است.مناطق۴،۵،۲،۱‌و ۱۵ بیشترین توزیع فراوانی پیام ها را داشتند.

400

همچنین در آبان ماه میزان تماس های تلفنی که درخواست افزایش تعداد اتوبوس را داشته اند به میزان 50 درصد افزایش داشته است . این درحالی است که مدیران شهری مدعی هستند در این مدت 550 اتوبوس را اورهال کرده و به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده اند . همچنین در این مدت تعدادی اتوبوس دولتی نیز تحویل شهرداری تهران شده است . همچنین سد معبر اصناف در پیاده روها دومین موضوعی است که رشد تماس ازسوی شهروندان تهرانی داشته است .

500

نظافت معابر و لایروبی جوی های پایتخت همچنان در صدر درخواست های مردمی از شهرداری تهران است .