به گزارش اکوایران، روند صعودی قیمت سکه امامی و دیگر انواع سکه امروز نیز ادامه پیدا کرد.

در سایت کانون صرافان قیمت سکه امامی امروز دوشنبه 12 تیر 1402 تا حوالی ساعت 14:00 بطور میانگین 29 میلیون و 175 هزار تومان اعلام شده که هرچند نسبت به یک ساعت قبل از این ساعت، به میزان اندکی کاهش یافته اما در مجموع نسبت به زمان مشابه دیروز تا حدی افزایشی بوده است.

در همین سایت قیمت نیم سکه بطور میانگین از مرز 15 میلیون و 855 هزار تومان عبور کرده اما تا این ساعت در رسیدن به کانال بالاتر ناکام مانده است.

همچنین قیمت ربع سکه از سوی کانون صرافان حدود 10 میلیون و 810 هزار تومان درج شده است.

در سایت اتحادیه طلا و سکه اما قیمت سکه امامی امروز در مرز 29 میلیون تومان است و جزو معدود روزهایی است که نرخ اتحادیه پایین‌تر از نرخ کانون صرافان قرار گرفته است.

همچنین قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه به ترتیب 15 میلیون و 900 هزار تومان و 10 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده که تغییر چشمگیری نسبت به دیروز نداشته‌اند.

در بازار سکه و نرخ‌هایی که بانک مرکزی غیررسمی می‌خواند اما قیمت سکه امامی تغییر اندکی داشته (نسبت به همین ساعت در روز یکشنبه 11 تیر) اما همچنان کانال خود را تغییر نداده و در میانه کانال و در حدود 29 میلیون و 450 هزار تومان است.

در همین بازار قیمت نیم سکه و ربع سکه به ترتیب 15 میلیون و 970 هزار تومان و 10 میلیون و 940 هزار تومان است که خیز جدی برای فتح کانال‌های بالاتر محسوب می‌شود.

جزئیات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم‌سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.