به گزارش اکوایران، اسکناس آمریکایی در هفته گذشته روند افزایشی داشت و از مرز 45 هزار تومانی فاصله گرفت. از دست رفتن خط مقاومت مهم 45 هزار تومان موجب شد انتظارات صعودی در میان شماری از معامله‌گران تقویت شود.

برخی از تحلیلگران فنی باور دارند تا زمانی که اسکناس آمریکایی بالای خط 45 هزار تومان قرار دارد، احتمال ادامه رشد قیمت در بازار ارز وجود خواهد داشت.

در انتهای هفته، دلار در بازار پشت خطی رفتار نزولی خاصی نداشت؛ عاملی که موجب شد برخی از فعالان انتظار اصلاح قیمت در ابتدای هفته جاری را نداشته باشند. با این حال، بخشی از فعالان باور دارند که روند صعودی قیمت اسکناس آمریکایی کند شده است. از نگاه آنها، به دنبال این اتفاق، بازار طی امروز (یکشنبه) با عرضه بازارساز در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت.

برخی معامله‌گران نیز معتقدند که اتفاقات سیاسی در انتهای هفته چندان نشانی از احتمال احیای برجام نداشت و از نظر آنها چنین موضوعی می‌تواند سمت خریداران بازار را تقویت کند.

این در حالی است که بازیگران بنیادی باور دارند که دلار در ماه‌های اخیر رشد زیادی را تجربه کرده و وقت اصلاح قیمت فرا رسیده است.

 

 


در ششمین قسمت از سری مستندهای دختران ایران، شادی عبدالوند درباره مسیر پر پیچ و خم دختری صحبت می‌کند که در شانزده سالگی پدیده سوپرلیگ ایران شد و به تیم ملی ایران راه پیدا کرد: