به گزارش اکوایران، سکه امامی نتوانست به بالای محدوده مقاومتی 25 میلیون و 200 هزار تومان نفوذ کند. در سومین روز هفته خبری خریداران نبود تا فلز گرانبهای داخلی نتواند مانند روز ابتدایی هفته به سطح قیمتی بالاتری نفوذ کند. 

به گفته فعالان، دلیل سکون سکه، آرامش در بازار ارز بود، جایی که دلار نتوانست افزایش خاصی را تجربه کند. تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که سکه امامی به بالای محدوده 25 میلیون و 200 هزار تومان نفوذ کند، احتمال رشد قیمت تا محدوده 25 میلیون و 700 هزار تومان وجود دارد. 

روز دوشنبه فروشندگان نیز نفوذ زیادی در بازار نداشتند و فلز گران بهای داخلی توانست کانال 25 میلیون تومانی را حفظ کند. سکه بازان باور دارند تا زمانی که فلز گران بهای داخلی بالای محدوده 24 میلیون و 800 هزار تومان باقی بماند، خبری از افت معنادار قیمت نخواهد بود. 

برخی از فعالان باور دارند که سکه بازان در انتظار مشخص شدن روند آتی قیمت دلار هستند و به همین دلیل در روز دوشنبه تحرک خاصی نداشتند. در این میان بازارساز نیز هم چنان با عرضه ربع سکه قصد دارد بخشی از نقدینگی را به خود جلب کند. تا کنون بیش از 180 هزار ربع سکه در حراج این فلز ارزشمند به فروش رفته است.َ