معامله گران تمایل زیادی به خرید و فروش ارز در روز دوم هفته نداشتند. گزارش های  میدانی حاکی از آن است که در روز یک شنبه خبر خاصی از معامله درهم نبود و در بازار دلار نیز خرید و فروش ها در حوالی مرز 35 هزار تومانی در سطح بالایی قرار نداشت.

برخی فعالان با توجه به کاهش سطح معاملات و محدود شدن تغییرات قیمتی دلار به دامنه 34 هزار و 800 الی 35 هزار و 200 تومان انتظار دارند که اسکناس آمریکایی در روز جاری نیز نوسان زیادی را تجربه نکند. 

با این حال، با توجه به صعود محدود دلار در روز یک شنبه، در صورتی که اسکناس آمریکایی به بالای محدوده 35 هزار و 200 تومان برود، احتمال دارد که کمی بازیگران افزایشی بازار فعال تر شوند. امری که تا حدی امید افزایشی های بازار را کمرنگ می کند، عدم افزایش معنادار قیمت اسکناس آمریکایی در بازار کشورهای همسایه بود. قیمت دلار در هرات افغانستان گفته می شود که در کانال 34 هزار تومانی قرار داشت و در سلیمانیه عراق نیز این ارز عقب تر از بازار تهران در محدوده 35 هزار و 100 تومان بود.

در این میان برخی فعالان باور دارند که بازار سکه بار دیگر با افزایش حباب رو به شده است و این موضوع را نشانه ای از تغییر انتظارات معامله گران بزرگ می دانند. بالا رفتن حباب سکه به طور سنتی می تواند ناشی از رشد تقاضا باشد.  با این حال، حداقل تا روز یک شنبه بازار دلار رشد معناداری نداشت که نشان از جدی گرفتن افزایش حباب سکه داشته باشد. بازارساز نیز نشان داده است که با ابزارهای مختلف در پی جلوگیری از رشد معنادار قیمت دلار است.