به گزارش اکوایران، سخنگوی نظامی انصارالله یمن از حمله به یک کشتی امریکایی در خلیج عدن خبر داد.

به نوشته میدل ایست نیوز، یحیی سریع، سخنگوی نظامی انصار الله یمن از حمله به یک کشتی امریکایی در خلیج عدن خبر داد. او گفت که کشتی ترو کانفیدنس با چند موشک دریایی مناسب هدف حمله قرار گرفت و این حمله منجر به آتش سوزی در کشتی شد.

سریع افزود که این عملیات پس از عدم توجه خدمه کشتی به پیام های هشدار از سوی نیروهای مسلح انصار الله انجام شد. سخنگوی انصار الله مجددا خواستار توجه همه کشتی ها با فراخوان نیروی دریایی یمن و خروج خدمه کشتی هدف حمله قرار گرفته شد. سریع تاکید کرد که انصار الله به انجام وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی در حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین ادامه می دهد.او‌تاکید کرد عملیات انصار الله در دریای سرخ و عرب تا زمان توقف حملات و رفع محاصره ملت فلسطین در غزه ادامه خواهد داشت.

هم‌چنین، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که سه دریانورد کشتی آمریکایی هدف قرار گرفته در باب‌المندب، ناپدید شده و چهار دریانورد دیگر دچار سوختگی شده اند. رویترز اعلام کرد که خدمه این کشتی باری هدف قرار گرفته، آن را ترک کرده اند.

رویترز اعلام کرد که خدمه این کشتی باری هدف قرار گرفته، آن را ترک کرده اند. آژانس رصد تجارت دریایی انگلیس هم عصر امروز با صدور بیانیه‌ای از وقوع حادثه امنیتی برای یک کشتی را تائید کرده بود.