حمله به سفارتخانه جمهوری آذربایجان در تهران موضوع پرتکرار صفحه یک روزنامه‌ها بود. روزنامه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب هرکدام با تیترهای متفاوتی به موضوع واکنش نشان دادند و همگی روی روایت رسمی یعنی «حمله به سفارت با انگیزه‌های شخصی» مانور دادند.

تیترهایی چون «قتل ناموسی»، «بازی سیاسی با یک انگیزه شخصی»، «شلیک با انگیزه شخصی به روابط تهران-باکو» و «جنجال رسانه‌های غربی برای سیاسی‌ کردن یک اختلاف شخصی» از جمله تیترهای روزنامه‌های امروز برای این واقعه بودند.

مصوبه «مولدسازی دارایی‌های دولت» از موضوعات دیگری بود که در برنامه کیوسک به آن پرداختیم. محرمانگی این مصوبه در روزهای اخیر با واکنش چهره‌های اصولگرا نیز همراه شده و مخالفت آن‌ها را هم به همراه داشته است.

روزنامه ایران در این راستا نوشته که «این مصوبه محرمانه نیست: متن بندهای مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت بعد از لازم‌الاجرا شدن محرمانه نیست و در سایت سازمان خصوصی‌سازی بخش قوانین و مقررات منتشر شده است. آنچه محرمانه است، مکاتبات درباره این مصوبه از دفتر رئیس‌جمهور، دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دفتر مقام معظم رهبری است که همچنان محرمانه باقی می‌ماند.»

صحبت‌های حسن خمینی، در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که در روزنامه هم‌میهن منتشر شد نیز از دیگر موضوعاتی بود که در برنامه امروز به آن پرداختیم.

حسن خمینی در این دیدار تاکید داشت: «استضعاف‌ می‌تواند به استضعاف فرهنگی و سیاسی هم تسری پیدا کند و آن‌وقت اینها به عصبانیت منجر‌ می‌شود. استضعاف وقتی عصبانیت بیاورد، شورش‌ می‌آورد و در سطح کلان ممکن است به انقلاب منتهی شود.»