محمدرضا سعدی - مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت - در خصوص توقیف مجدد این روزنامه به «اکوایران» گفت: در 30 آبان روزنامه «جهان صنعت» توسط هیات نظارت بر مطبوعات توقیف شد. پیرو آن، دادخواستی مبنی بر ابطال نظر هیات نظارت به مجتمع قضایی شهید بهشتی ارائه دادیم که سرپرست شعبه 24 با صدور دستور موقت رفع توقیف موافقت کرد. برای جلوگیری از تعطیلی روزنامه و بیکار شدن خبرنگاران، 15 آذر دادگاه با قرار تامین 300 میلیونی، دستور رفع توقیف موقت را تا زمان برقراری دادگاه ابلاغ کرد و به ما اجازه انتشار داد.»

وی افزود: امروز، 19 آذر، طی نامه‌ای از سوی وزارت ارشاد به ما ابلاغ شد که قاضی شعبه 24 شهید بهشتی تهران در قالب نامه‌ای به هیات نظارت گفته است که با توجه به عدول سرپرست محترم مجتمع از موافقت اجرای دستور موقت (یعنی سرپرست از موافقت قبلی خود عدول کرده و نظرش را پس گرفته است) و با توجه به اظهار نظر ریاست محترم محاکم عمومی و انقلاب تهران مبنی بر مخالفت با اجرای دستور موقت، مقرر فرمایید نامه قبلی کان لم یکن تلقی شود.

مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت در پاسخ به اینکه "چرا رای قبلی دادگاه پس گرفته شده است؟ گفت: دلیل این اتفاق را نمی‌دانم. دستور موقت روز پانزدهم آذرماه صادر شد و روز بعد یعنی 16 آذر این نامه جدید صادر شده که به هیات نظارت ابلاغ شود و به دلیل اینکه با تعطیلات آخر هفته همزمانی داشته، امروز به دست ارشاد رسیده و به ما ابلاغ شده است. این در حالی است که دستور موقت، نه قابل اعتراض است و نه قابل لغو.

سعدی همچنین درمورد توقیف مجدد روزنامه جهان صنعت ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: این‌که چه شده است که سرپرست مجتمع بر اساس اظهار نظر رئیس دادگاه‌های تهران از رای خود عدول کرده است، اطلاعی نداریم و برای ما هم جای ابهام است.

به گفته مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت، این روزنامه پس از کسب اجازه انتشار، سه شماره به چاپ رسانده بود و اکنون پس از دریافت نامه جدید، چاپ روزنامه متوقف می‌شود و فعالیت رسانه‌ای روزنامه تا روز دادگاه تنها از طریق وب‌سایت و بصورت آنلاین ادامه داده می‌شود.