به گزارش اکوایران، مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه ۱۴۰۱)، تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.

بنا بر اطلاعیه سازمان سنجش، پیرو اطلاعیه‌ مورخ 1401/8/8، به ‌اطلاع‌ متقاضیان ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1402 (نوبت اول) برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (1401/08/14) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ (1401/08/18) نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. 

داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

لازم به ذکر است داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

ضمناً امکان 8 بار ویرایش اطلاعات ثبت نامی از اولین روز ثبت نام تا پایان مهلت مذکور برای متقاضیان فراهم شده است.