روزنامه کیهان در بخشی از اخبار ویژه خود به دفاعیه حدود ۴۰۰ روزنامه‌نگار که به بازداشت نیلوفر حامدی و الهه حامدی انتقاد کردند، واکنش نشان داده است. این روزنامه در نوشته خود خطاب به مدیران مسئولی که از خبرنگاران خود دفاع کردند، نوشته است: مدیر یکی از رسانه‌های زنجیره‌ای گفته است که خبرنگار بازداشت شده همه امور را با هماهنگی وی انجام می‌داده است، سؤال این‌جاست که خبرنگار مذکور آیا همکاری با CIA و شرکت در دوره‌های آموزشی آنها را نیز با هماهنگی مدیرمسئول خود انجام داده است؟

دیروز اما، عباس عبدی، روزنامه نگار هم در گفت‌وگوی ویدئویی با کانال روزنامه هم میهن تاکید کرده است که این خبرنگاران بعد از سال‌ها کار خبرنگاری در بالاترین سطح مطبوعات هستند و نیاز به آموزش از جایی ندارند. 

پلیس‌نماها دستگیر می‌شوند؟
روزنامه هم میهن در گزارشی ابعاد متفاوتی از فیلم‌هایی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود را بررسی کرده است.

روزنامه هم میهن در این رابطه نوشته است:  فیلم‌هایی که در آن تعدادی وارد یک کوچه شده و با باتوم به در خانه‌های مردم می‌کوبند و حتی یکی از آنها از دیوار خانه‌ای بالا می‌رود.

رئیس پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، فرمانده انتظامی پیشین استان‌های آذربایجان شرقی، فارس و اصفهان و عضو فعلی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در این‌باره به هم‌میهن گفت: «ممکن است امکان دسترسی به لباس نیروی انتظامی برای افراد خاطی وجود داشته باشد، اما اینکه آنها بتوانند به چنین اراده‌ای دست پیدا کنند که دست به چنین اقداماتی بزنند، تقریبا نمی‌تواند عینیت داشته باشد.» در برنامه امروز کیوسک این گزارش را مرور کردیم. 

بازگشت سیلوا به قدرت، ادعای تازه درباره پهبادهای روسی و تکذیب خوانندگی معتمدی برای جام جهانی از دیگر موضوعاتی بود که در برنامه امروز مرور شد.