به گزارش اکو ایران، فروش لاماری به قیمت کارخانه به عنوان جدیدترین طرح عرضه آرین پارس موتور در پاییز 1402 برگزار می شود. این خودروساز خصوصی وعده داده خودروهای عرضه شده در این طرح فروش را در بازه 90 روز کاری از زمان واریز وجه و تکمیل ثبت نام توسط متقاضیان نهایی کند. فروش این خودروی شاسی بلند (suv) لاکچری در راستای اولین عرضه محصولات خودروسازان از مسیر سامانه یکپارچه انجام می گیرد. آرین پارس موتور در اولین دور فروش سامانه یکپارچه تنها محصول خود را در دسترس متقاضیان قرار داد. آن طور که در اطلاعیه فروش لاماری عنوان شده قیمت کارخانه ای این خودرو همچنان حدود یک میلیارد و 430 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان باید این مبلغ را به حساب ارین پارس موتور واریز کرده و برای تحویل خودروی مورد نظر خود 90 روزکاری صبر کنند. ثبت نام کنندگان برای این خودرو لاکچری می توانند از میان رنگ های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز دست به انتخاب بزنند.

خریداران این خودرو توجه کنند طبق اطلاعیه آرین پارس موتور این طرح فروش فوق العاده مشمول سود انصراف و مشارکت در تولید نمی شود. این خودروساز خصوصی تنها تعهد کرده تا در صورت تاخیر در تحویل ماهانه سه درصد از قیمت خودروی خریدارای شده را به حساب متقاضیان واریز کند.

ثبت نام کنندگان می توانند از 11 صبح اول آبان (فردا) تا آخر وقت روز هفتم آبان امسال به سایت فروش این خودروساز به نشانی http://sales.lamari.ir مراجعه کنند.