به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی بازار در میان محصولات سایپا امروز «شاهین» با افت 5 میلیونی راهی بازار شد و بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد و «کوییک معمولی» هم کاهشی 4 میلیونی را در بازار ثبت کرد. افتی که فعالان بازار خودرو آن را به اثر برکنار فاطمی‌امین نسبت می دهند. اما در کنار این عامل برخی دیگر معتقدند که کاهش تقاضا شکل بازار را کاهشی کرده است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 667 میلیون تومان شد و افت قیمت 5 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار 411 میلیون تومان شد و افت یک میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 395 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 4 میلیونی را ثبت کرد. اما خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 386 میلیونی ماند و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 385 میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 382 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت قیمت 3 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا اکو 11