ایران خودرویی ها زیر میز بازی زدند و نه تنها هدیه ولنتاینی خود را را پس گرفت بلکه امیدی که در دل جاماندگان از طرح قرعه کشی به وجود آمده را کُشت.

روز گذشته ایران خودرویی ها اعلام کردند که قرعه کشی طرح پیش فروش خود را 25 بهمن ماه امسال برگزار می کنند. از انجایی که 25 بهمن ماه با روز 14 فوریه که روز ولنتاین است مقارن بود این طور به نظر می رسید که آبی های جاده مخصوص قصد دارند در این روز هدیه ولنتاینی را به مشتریان خود بدهند. اما به ناگاه امروز خبر رسید که ایران خودرویی ها زمان قرعه کشی خود را حدود 48 ساعت جا به جا کردند و قرار است آن را در روز 23 بهمن ماه برگزار کنند. آن طور که اعلام شده قرار است این قرعه کشی برای سه دسته از متقاضیان یعنی متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده برگزار شود. بنابراین مشخص نیست چطور ایران خودرویی ها می توانند کمتر 24 ساعت مادران دارای دو فرزند را شناسایی کرده و برای آنها قرعه کشی برگزار کنند. این مساله تا حدودی در مورد دو دسته متقاضی دیگر نیز قابل ذکر است. با توجه به شرایط یاد شده به نظر می رسد این خودروساز قصد داشته هدیه ولنتاینی خود را از مشتریان خود دریغ کند.

ایران خودرو

البته این همه ماجرا نبود و ایران خودرویی ها خبری که در درباره امکان واریز وجه پیش فروش خودرو تا 19 بهمن ماه امسال بود را هم تکذیب کردند تا حسابی دل متقاضیان خود را بشکنند. امروز خبری درباره تدوام افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه برای حضور در طرح پیش فروش به نقل از ایسنا منتشر شد و این خبر امیدی را در دل متقاضیان جامانده این طرح روشن کرد. در حالی که خبر ایسنا به نقل از ایران خودرو منتشر شده بود اما این خودروساز ساعات پیش خبر فوق را تکذیب کرد. تکذیب این خبر امیدی که در دل متقضایان جامانده ایجاد شده بود را کُشت تا متقاضیان جامانده دیگر نتوانند در این طرح پیش فروش شزکت کنند.