بهمن موتور جدیدترین محصول خود را روی تابلوی بورس کالا در دسترس خریداران قرار می دهند. دیگنیتی پرستیژ جدیدترین خودرویی است که این خودروساز خصوصی به سبد محصولاتی خود اضافه کرده است.

آن طور که در اطلاعیه فروش این خودرو در بورس کالا آمده قرار است 506 دستگاه دیگنیتی پرستیژ روز 5 دی ماه سال جاری (دوشنبه آینده) از مسیر بورس کالا فروخته شود.

این خودرو با قیمت پایه 997 میلیون تومان در بورس کالا فروخته خواهد شد. متقاضیان چنانچه قصد خرید این خودرو از مسیر بورس کالا را داشته باشند باید 50 درصد قیمت پایه اعلامی را به عنوان پیش پرداخت به حساب وکالتی خود واریز کنند. مشتریان باید علاوه بر 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده حدود 34 میلیون تومان هزینه دیگر را نیز به حساب خودروساز واریز کنند. این هزینه ها شامل حدود 29 میلیون و 900 هزار تومان مالیات و عوارض شماره گذاری، 43 هزار و 500 تومان هزینه هوشمند سازی کارت خودرو، 50 هزار تومان هزینه پست، شماره گذاری و پلاک نیز هزینه ای 280 هزار تومان برای مشتریان در بر دارد. هزینه بیمه شخص ثالث نیز نزدیک به سه میلیون و 720 هزار تومان خواهد بود.

قرار است این خودروساز خصوصی دیگنیتی پرستیژ را در دو رنگ سفید و مشکی عرضه کند. رنگ سفید این خودرو با دو تریم مشکی و قرمز و رنگ مشکی آن نیز با دو تریم مشکی و قرمز در دسترس متقاضیان قرار می دهد. برنامه ریزی صوت گرقته توسط بهمن موتوری ها نشان می دهد از رنگ سفید با تریم مشکی 126 دستگاه، از رنگ سفید با تریم قرمز نیز 126 دستگاه قابل خریداری است. همچنین از رنگ مشکی و تریم قرمز 127 دستگاه فروخته خواهد شد و رنگ مشکی با تریم مشکی نیز 127 دستگاه در دسترس مشتریان قرار می گیرد. زمان تحویل دیگنیتی های فروخته شده14 اسفندماه امسال اعلام شده و هر کد ملی تنها می تواند برای خرید یک دستگاه خودرو اقدام کند.

با توجه به اینکه دیگنیتی پرستیژ هنوز در بازار رویت نشده بنابراین خریداران این خودرو از بورس کالا می توانند دست بالا را در تعیین قیمت این خودرو در بازار داشته باشند.

قیمت کارخانه آن حدود یک میلیارد و 120 میلیون تومان تعیین شده است.