به گزارش اکوایران: 28 خرداد سال جاری بود که حسین سلاح‌ورزی با اکثریت آرا برای یک دوره چهارساله به‌عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد. اما از همان ابتدا مخالفت‌هایی با انتخاب او به‌عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران مطرح شد و وزیر صنعت، معدن و تجارت چندین جلسه تعیین کرد تا در شورای‌عالی نظارت به تخلفاتی که در انتخاب اتاق صورت‌گرفته بود رسیدگی شود، اما جلسات برگزاری نتیجه‌ای به همراه نداشت. مخالفت‌ها با ریاست سلاح‌ورزی در حالی هنوز ادامه دارد و زمزمه‌هایی در خصوص بررسی تخلفات این دوره از انتخابات به گوش می‌رسد که همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و ویتنام با حضور برخی از نمایندگان مجلس برگزار شد و در این جلسه رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حل‌وفصل شدن حواشی این  دوره از انتخابات خبر داد. از سوی دیگر چهارشنبه گذشته معاون رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به سلاح‌ورزی نماینده این قوه را در کمیته حمایت از کسب‌وکار معرفی کرد تا به این طریق این تصور به وجود آید که انتقادات مطرح شده به انتخابات کمی کم‌رنگ شده است، اما امروز و با اظهارنظر وزیر اقتصاد این پروند نیمه بسته مجدد باز شد.

دراین‌خصوص و به گفته خاندوزی در آخرین جلسه هیئت عالی نظارت بر اتاق بازرگانی که با حضور آقای سلاح‌ورزی برگزار شد، مستندات نهادهای نظارتی در این جلسه مطرح و آقای سلاح‌ورزی نیز دفاعیاتی را از رویه‌هایی که اتفاق افتاده است، مطرح کردند و در نهایت باتوجه به اینکه تصمیمی که شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران (باتوجه‌به اختیارات قانونی خود) می‌گیرد، باید هم‌راستای نظر سایر ارکان نظام باشد، وزیر صمت به‌نوعی اعلام تنفس کرد تا در جلسه دیگری به نتیجه نهایی (در خصوص تخلفات رخ‌داده در انتخابات مذکور) برسیم.

 با این شرایط می‌توان گفت در حالی سه ماه انتخاب حسین سلاح ورزی به‌عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گذرد که دولتی این صلاحیت این دوره از انتخابات را نه رد کرده‌ و نه تایید و همچنان تکلیف این دوره از انتخابات نامشخص است.