به گزارش اکوایران، شرکت بهمن دیزل (خدیزل) بیان کرد علت افزایش 195 درصدی سود عملیاتی در 6 ماهه ابتدایی سال 1402 را نسبت به مدت مشابه سال قبل  رشد فروش محصولات عنوان کرده است.

بانک ملت در اطلاعیه‌ای  در خصوص قانون جهش مسکن و پرداخت تسهیلات عنوان کرد که شرایط پرداخت منوط به معرفی متقاضیان واجد شرایط از سوی سامانه وزارت راه و شهرسازی بوده و همچنین تشکیل پرونده با رعایت کامل مفاد دستورالعمل اجرایی است و بانک در حال بررسی و پیگیری این موضوع است.

اما شرکت گروه دارویی برکت از تصمیم هیئت مدیره جهت فروش بخشی از سهام شرکت بیوسان فارمد خبر داد.

شرکت صنعتی دوده فام (شصدف) بیان کرد این شرکت ضمانت تسهیلات شرکت ایران تایر از بانک ملت و بانک سینا را اخذ کرده و شرکت ایران تایر در قبال این ضمانت، چک تضمین به این شرکت اعطا کرده است.

شرکت تولیدی ایران تایر با نماد پتایر نیز در اطلاعیه ای جداگانه از معامله به مبلغ 201 میلیارد تومان با شرکت صنعتی دوده فام خبر داد.

بانک رفاه کارگران با رشد 132 درصدی سود خالص در 6 ماهه نخست سال جاری، دلیل عمده رشد سود را ناشی از تسویه و تهاتر تسهیلات اعطایی به سازمان تامین اجتماعی به طرفیت سرمایه گذاری در سهام پالایش نفت امام خمینی شازند اعلام کرده است.

شرکت بین المللی محصولات پارس (شپارس) در 12 ماهه منتهی به شهریور 1402 سود خالص 51 میلیارد تومانی را  شناسایی کرده که با رشد 51 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه شده است.

شرکت پاکسان (شپاکسا) در 9 ماهه منتهی به شهریور 1402، 141 میلیارد تومان سود عملیاتی شناسایی کرده است این شرکت در خصوص عوامل موثر بر سودسازی به مدیریت بهای تمام شده (خرید بهینه و ترکیب فروش محصولات)، افزایش نرخ فروش و کاهش هزینه انبارداری و ضایعات را برشمرده است.

شرکت سرمایه گذاری نیرو اعلام کرد نظر به سیاست های شرکت سرمایه گذاری نیرو مبنی بر توسعه حوزه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و ایجاد هلدینگ کشاورزی، شرکت توسعه کشت و صنعت دماوند ( از شرکتهای فرعی سرمایه گذاری نیرو) اقدام به انعقاد قرارداد اجاره به شرط تملیک با شرکت شهرکهای کشاورزی (وابسته به وزارت جهاد کشاورزی) کرد.

شرکت تامین سرمایه بانک ملت در 9 ماهه منتهی به مهر 1402 مبلغ 736 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 48 درصدی را رقم زده است.

شرکت سیمان بهبهان در 6 ماهه اول سال 1402 میبلغ 83 میلیارد تومان سود به دست آورده که افزایس سود نسبت به 6 ماهه سال 1401 را افزایش مقدار و نرخ فروش مطرح کرده است.

شرکت بانک سپه 56.74 درصد از سهام شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم را از طریق بازار دوم فرابورس ایران عرضه می کند.

شرکت سیمان فارس نو (سفانو) افزایش سود 6 ماهه را ناشی از افزایش مبلغ فروش محصولات صادراتی نسبت به دوره مشابه سال قبل مطرح کرده است.

شرکت سرمایه گذاری کارکنان گروه مپنا از تصویب افزایش سرمایه 39 درصدی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی توسط هییت مدیره خبر داد.

همچنین شرکت شوکو پارس افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

شرکت صنعتی پارس مینو افزایش سرمایه 22 درصدی را از محل سود انباشته را مطرح کرد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت (وصنعت)، افزایش سرمایه 56 درصدی از محل سود انباشته را تصویب و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرده است.