به گزارش اکوایران، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان (فجر) در گزارش صورت‌های مالی ۳ماهه منتهی به خرداد 1402 سود خالص 526 میلیاردتومانی را محقق کرده است که حاکی از رشد 1364 درصدی نسبت به دوره مالی سال گذشته بوده است.

بانک صادرات ایران در ۳ماهه منتهی به بهار 1402 به سود خالص 373 میلیاردتومانی دست پیدا کرده که با رشد 64 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شده است. خالص درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری این بانک 71 درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته بوده است.

شرکت نفت سپاهان نیز در ۳ماهه منتهی به خردادماه مبلغ 1001 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که 9 درصد افزایش را نسبت به دوره قبل داشته است.

شرکت سیمان خزر (سخزر) در ۳ماهه منتهی به خردادماه 1402 سود خالصی معادل 39 میلیارد تومان را کسب کرده که با رشد 25 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران (خموتور) نیز در ۳ماهه منتهی به بهار 1402 به سود خالص 44 میلیاردتومانی رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع ایران (وایرا) در گزارش صورت‌های مالی ۹ماهه منتهی به خرداد 1402 مبلغ 8 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که به نسبت دوره مشابه قبل رشد 64 درصدی داشته است.

شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان (زفجر) در گزارش ۳ماهه منتهی به خرداد مبلغ 44 میلیارد تومان را به‌عنوان سود خالص شناسایی که نسبت به مدت مشابه قبل رشد 187 درصدی داشته است.

شرکت سیمان‌سفید نی‌ریز در دوره منتهی به ۳ماهه به سود خالص 42 میلیارد تومانی دست یافته که رشد بیش از 400 درصدی را نسبتب ه دوره مشابه سال گذشته رقم زده است.

همچنین این شرکت در اطلاعیه ای دیگر در خصوص دلایل افزایش سود عملیاتی در سه‌ماهه خرداد 1402 شفاف‌سازی کرد. این شرکت در یکی از بندها علت را کاهش فروش داخلی سیمان، افزایش مقداری سیمان صادراتی و افزایش نرخ نسبت به دوره مشابه قبل عنوان کرده است.

شرکت پلی‌اکریل ایران (شپلی) از قرارداد بهسازی و نوسازی 64 دستگاه وایندر یارن پلی‌استر خبر داده که مبلغ کل قرارداد 1816400 یورو است.

بانک شهر از فروش 51 رقبه از املاک مازاد با شرایط نقد، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات (اجاره‌به‌شرط‌تملیک)، نقد و تهاتر خبر داد.

شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) دلایل تغییر سود عملیاتی در دوره منتهی به 29 اسفند 1401 نسبت به دوره مشابه سال گذشته را ناشی از افزایش هزینه نمایندگان و پیمانکاران شرکت، افزایش هزینه‌های عملیاتی ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی از جمله هزینه تعمیر و نگهداری پایانه‌های فروشگاهی و همچنین هزینه‌های حقوق و دستمزد در سال جدید اعلام کرده است.

شرکت صنایع تجهیزات نفت (فنفت) دلیل عمده افزایش زیان ناشی از هزینه‌های پرسنلی باتوجه‌به شورای‌عالی کار و افزایش در سایر هزینه ناشی افزایش سطح عمومی قیمت‌ها مطرح کرده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع، نماد شتران آگهی دعوت به مجمع خود را منتشر کرده است.

اما سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 41 درصدی شرکت موتوژن (بموتو) از محل سود انباشته، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و  مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را صادر کرده است.

همچنین هیأت مدیره شرکت بیمه پاسارگاد (بپاس) افزایش سرمایه 5 درصدی این شرکت از محل اندوخته را مورد تصویب قرار داده است.