به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا اعلام کرد: تاکنون موضوع تغییر نرخ گاز خوراک و سوخت پتروشیمی‌ها به‌صورت رسمی به این شرکت اعلام نشده است و حدود 96 درصد از هزینه بهای تمام‌شده محصولات شامل خوراک نفتا و میعانات گازی است که محاسبه بهای تمام شده شرکت ارتباطی با شایعه مذکور ندارد. همچنین لازم به توضیح است در صورت اعلام نرخ‌های قطعی گاز سوخت تاثیرات آن بر روی هزینه‌های یوتیلیتی قابل ملاحظه نخواهد بود.

شرکت سیمان تهران (ستران) در گزارش صورت‌های مالی تلفیقی منتهی به اسفند 1401 از رشد 67 درصدی درآمد عملیاتی خبر داده که مبلغ 4766 میلیارد تومان بوده است. این شرکت همچنین مبلغ 1584 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به دوره مالی مشابه قبل 131 درصد رشد داشته است.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده را منتشر کرد و در پاسخ به نامه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر انتشار صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده اعلام کرد به دلیل عدم امکان رفع خطا در سامانه کدال با مشکل روبرو شده که با توجه به لزوم افشای فوری صورت‌های مالی تلفیقی، گزارش تفسیری مدیریت و گزارش فعالیت هیأت مدیره از طریق نامه منتشر می‌شود.

شرکت پارس سرام (کسرام) نیز اعلام کرد: با هدف افزایش تولید محصولات نسبت به فعال‌سازی یک دستگاه کوره تونلی با ظرفیت حدود 115 تن در ماه اقدام کرده که پس از راه‌اندازی و تولید آزمایشی به بهره‌برداری کامل رسیده است.

شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران (دفرا) بیان کرد که با توجه‌ به اعلام قیمت‌های جدید از سوی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فروش شرکت نسبت به آخرین پیش‌بینی معادل 4 درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت داروسازی تولیددارو اعلام کرد تضامین پرداختی به شرکت‌های هم‌گروه توسط گروه سرمایه‌گذاری البرز، شرکت ایران دارو و شرکت دارو در تاریخ 31 خرداد 1402، مبلغ 173 میلیارد تومان جهت دریافت تسهیلات بانکی است.

شرکت واسپاری تجار ایرانیان (ولتجار) در خصوص صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به اسفندماه 1401 توضیح داده است. این شرکت دلیل نوسان بیش از 30 درصدی سود عملیاتی در این دوره مربوط به افزایش حجم عملیات لیزینگ نسبت به سال 1400 را بیان کرده است.

همچنین شرکت واسپاری تجار ایرانیان اعلام کرد: خوانده به‌واسطه دینی که به شرکت داشته چکی به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان به شرکت ارائه کرده و چک برگشت و گواهی عدم پرداخت از طرف بانک صادر شده است و شرکت تقاضای رسیدگی و صدور حکم محکومیت نامبردگان و پرداخت اصل خواسته و دیرکرد را دارد.

شرکت واسپاری تجار ایرانیان در خصوص نتیجه دعوی با شرکت رایمند از محکومیت شرکت رایمند خدمات به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون تومان در وجه شرکت گسترش تجارت خبر داد.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران (شکام) از توثیق سهام توسط سهام‌داران عمده به‌منظور اخذ تسهیلات از بانک ملت شعبه ظفر خبر داد.

بانک آینده نیز بیان کرد: گزارش تعیین قیمت سهام شرکت ابنیه سفیر پارسیان کیش، مقیاس اثرات مالی رویداد، نسبت به کل دارایی‌های در صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 لحاظ شده است.

سهام‌دار عمده شرکت مجتمع غرب آسیا «سجام» کلیه بدهی‌های قبل از عرضه سهام شرکت را تقبل کرده است.

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم عنوان کرد: در نظر دارد نسبت به ارزیابی کیفی و مالی و انتخاب اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای «حفاظت فیزیکی و نگهبانی نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم» اقدام کند.

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان (گنگین) از انتقال شش‌دانگ عرصه و اعیان پروژه در حال ساخت موسوم به ژله واقع در جزیره کیش به مساحت 2.025 متر مربع خبر داد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای فجر، تایرا، خاذین، کیانا، چدن، قهکمت، خمحور، ساراب، شصدف، شستان و کیانا سهام‌داران خود را به مجمع عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

در مورد اطلاعیه‌های افزایش سرمایه، بانک ملت مجوز افزایش سرمایه 142 درصدی از محل سود انباشته را به تصویب رسانده است.

همچنین شرکت صنایع ریخته‌گری ایران (خریخت) افزایش سرمایه 27 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

افزایش سرمایه 300 درصدی شرکت ساختمان اصفهان (ثاصفا) نیز مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفته است.