به گزارش اکوایران، شرکت حفاری شمال بیان کرد؛ یک باب ساختمان با کاربری مسکونی با مساحت عرصه 628.06 متر مربع و بنای کل 5020 متر مربع را از طریق مزایده به فروش می رساند.

شرکت قند نیشابور و شرکت قند لرستان از افزایش قیمت چغندر خبر دادند. این شرکت ها بیان کردند؛  قیمت چغندر از 2200 تومان به 2800 تومان افزایش داشته است. همچنین می بایست به ازای هر کیلوگرم چغندر خریداری مقدار 2 کیلوگرم شکر با نرخ 2200 تومان و مقدار 20 کیلوگرم تفاله با نرخ 800 تومان تحویل شود. گفتنی است تغییر قیمت ها توسط شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی مقرر شده است.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار نیروی انسانی، بر اساس برگ شرایط مناقصه عمومی اقدام نماید.

شرکت سرمایه گذاری ارس صبا نیز پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش سرمایه شرکت عنوان کرد؛ با توجه به زمان بر شدن اخذ مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی از محل آورده های نقدی از سازمان بورس و اوراق بهادار در سال گذشته و با توجه به برگزاری مجمع عادی سالیانه، هیات مدیره شرکت افزایش سرمایه 200 درصدی از محل سود انباشه را جایگزین افزایش سرمایه قبلی کرده است.

شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی اعلامیه پذیره نویسی عمومی سهام خود را منتشر کرده است.

شرکت سیمان هگمتان نیز افزایش بیش از 44 درصدی در مقدار فروش صادراتی را ناشی از فعالیت مستمر شرکت در حوزه صادرات بوده و بهبود نرخ های صادراتی و تبدیل نرخ ارز و افزایش نرخ محصولات داخلی در بورس کالا در سال مالی 1401 دانسته است. از طرفی افزایش درآمدهای غیر عملیاتی به دلیل مدیریت بهتر منابع به مقدار 28 درصد افزایش داشته است. که در نهایت موجب رشد 74 درصدی در سود خالص شده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای ددام، ثامان، غمایه، وپویا و مداران سهام‌داران را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.