به گزارش اکوایران، در خصوص اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال شرکت معدنی املاح ایران (شاملا) اعلام کرد بهره‌برداری آزمایشی کوره اول پروژه سولفات پتاسیم با ظرفیت اسمی هر کوره 10،000 تن در سال با موفقیت آغاز شده است.

شرکت گروه فن‌آوا نیز اعلام کرد که شرکت معتمد همراه فن‌آوا (یکی از شرکت‌های زیرمجموعه) «مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع اول» را به‌منظور ارائه خدمات در حوزه‌هایی چون نصب، راه‌اندازی، پیکربندی، ارائه پشتیبانی و تأمین تجهیزات موردنیاز صدور صورتحساب الکترونیکی و همچنین صدور، نگهداری، جمع‌آوری و ارسال اطلاعات این صورتحساب‌ها به سازمان امور مالیاتی کشور را از وزارت اقتصاد و مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی در تاریخ 13 اردیبهشت اخذ کرده است.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران هم از عدم وجود پیشنهاد قیمت در مزایده ملک، اموال و تجهیزات واقع در استان تهران بزرگراه کرج خبر داد.

شرکت تولی پرس (شتولی) و شرکت کف (شکف) اعلام کردند «باتوجه به محدودیت‌ها و موانع ایجاد شده از سوی سازمان امور مالیاتی خصوصاً مسدود نمودن خلاف مقررات گواهی ارزش افزوده و پیرو مصوبه هیأت مدیره مورخ 16 اردیبهشت ماه کلیه فعالیت تولیدی شرکت از تاریخ مذکور تا اطلاع ثانوی بطور کامل متوقف می‌شود.»

شرکت حمل‌ونقل توکا نیز از علت افزایش 71 درصد سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه قبل را افزایش حجم عملیات حمل از شعب و تعدیل نرخ قراردادهای جاری شرکت دانسته است.

شرکت صنایع بسته‌بندی ایران با نماد فبیرا در خصوص حکم رد تجدیدنظرخواهی این شرکت بیان کرد طی این حکم شرکت محکوم به استرداد مقدار 1046 تن ورق حلب که به‌صورت امانی نزد این شرکت قرار گرفته بوده است. برآورد مالی رأی صادره علیه شرکت طبق نرخ روز ورق حلب مبلغ 502 میلیارد تومان است.

شرکت سیمان لار سبزوار عنوان کرد؛ باتوجه‌به این که انتقال ملک خیابان دماوند به شرکت سنجش سهام با مشکل مواجه شده، منجر به اقاله قرارداد و اخذ جریمه از فروشنده گردید که تا کنون پرداختی در وجه شرکت انجام نشده است.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری سایپا بیان کرد نظر به نقص مدارک شرکت‌کنندگان، مزایده فروش ملک پلاسکوکار بدون نتیجه به پایان رسیده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای سخوز، غگلستا، کرومیت، وسپهر و فپنتا سهام‌داران را به مجمع عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ارس صبا افزایش سرمایه 200 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.