به گزارش اکوایران، شرکت الکتریک خودرو شرق (خشرق) در سامانه کدال اعلام کرد پس از پیگیری های صورت گرفته شرکت موفق به اخذ تعدیل در نرخ های فروش شش ماهه دوم سال1401 از مشتری اصلی خود شده است که تاثیر آن در نرخ قراردادهای منعقد شده به طور متوسط معادل 23درصد است که اثر تعدیلات ذکر شده در دوره مذکور معادل مبلغ 319 میلیارد تومان است.

شرکت نفت ایرانول (شرانل) از توقف بخشی از فعالیت های شرکت به علت اورهال بخش‌های پالایشی-تولیدی خبر داد.

شرکت بهمن دیزل نیز عنوان کرد مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات کامیونت، کامیون، کشنده و مینی باس خود را دریافت کرده است.

عرضه دوباره خودرو در بورس کالا، با دیزلی‌ها

اما شرکت لابراتوارهای سینادارو با نماد دسینا از برگزاری مناقصه عمومی انتخاب پیمانکار طراحی و ساخت اتاق تمیز جهت تولید قطره استریل چشمی خبر داد.

وضعیت یک نماد دارویی؛ فروش خوب زمستان، بی‌رمقی اسفند

شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی(شمواد) با شرکت پلی اکریل ایران قرارداد تامین نقدینگی مورد نیاز برای خرید 2000تن اکریلو نیتریل بست.

شرکت مبین وان کیش با نماد اوان از صلح و انتقال بیست‌وپنج- درصد از سهم‌الشرکه موسسه نوا کامکار ماندگار خبر داد.

شرکت بیمه زندگی باران هم سهام شرکت انرژی پرسیا نیرو ایرانیان (سهامی خاص) را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

شرکت صنایع سیمان غرب نیز انعقاد قرارداد حمل حدود 100.000 تن کلینکر به مقصد بندر امام خمینی حمل حدود 250.000 تن کلینکر به مقصد شلمچه یا خرمشهر حمل حدود 50.000 تن کلینکر به مقصد خسروی یا پرویز خان را اعلام کرده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای رتاپ، ثقزوی، غشصفا، کمین و غاذر سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

شرکت مواد ویژه لیا نیز اعلام کرد افزایش سرمایه 519 درصدی خود از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفته است.