شرکت پتروشیمی پردیس اعلام کرد نرخ فروش ارزهای صادراتی شرکت‌های پتروشیمی در سامانه نیما افزایش یافته و این نرخ‌ها در سامانه نیما از تاریخ 2 اسفند ماه اصلاح و با شیوه جدید قیمت گذاری شد.

شرکت پتروشیمی نوری نیز بیان داشت پیرو سیاست‌های جدید دولت و بانک مرکزی در خصوص عرضه ارز شرکت‌های پتروشیمی در بازار متشکل ارز و طلا، به اطلاع می‌رساند مبادلات ارزی شرکت های پتروشیمی به عنوان عرضه کنندگان ارزهای صادراتی و متقاضیان ارزهای مزبور (عمدتاً بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانکی) از طریق حضور در تابلو دوم بازار فوق انجام و به جای اعمال نرخ ثابت 28500 تومان به ازای هر دلار، بهای ارزها روزانه بر اساس میزان عرضه و تقاضای آن در بازار مذکور تعیین و معامله خواهد شد.

شرکت صنعتی نیرو محرکه نیز از خرید و فروش قطعات تولیدی و سایر اقلام به شرکت های گروه (شرکت تولیدی نیرو محرکه و شرکت صنایع تولیدی اشتاد ایران) خبر داد.

بانک تجارت هم عنوان کرد مزایده واگذاری سهام شرکت‌های زیرمجموعه فاقد متقاضی خرید بوده است.

همچنین بانک گردشگری اعلام کرد واگذاری بخشی از سرمایه گذاری‌ها از طریق مزایده به دلیل  عدم وجود متقاضی منجر به نتیجه نشد.

اما شرکت خدماتی فنی فولاد یزد از برنده شدن این شرکت در مناقصه تامین نیروی شرکت نوین الکترود خبر داد. تا انجام مراحل اداری و اخذ ضمانت نامه نتیجه قطعی از سامانه کدال اعلام خواهد شد.

شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند نیز در نظر دارد نسبت به واگذاری معادل 100% سهام شرکت ریسندگی خاور (سهامی عام) و معادل 100% سهام شرکت ریسندگی و بافندگی فومنات (سهامی خاص)، از طریق مزایده عمومی اقدام نماید.

شرکت مهرکام پارس (خمهر) اعلام کرد با توجه به تعدیل نرخ فروش به شرکت ساپکو در ده ماهه سال 1401 فروش افزایش یافته که اثر مستقیم در سود خالص شرکت دارد.

بانک دی بیان کرد سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند (سهامی عام) ارزیابی مجدد گردید و قیمت پایه شرکت مذکور در تاریخ 30 دی 1401  توسط هیات کارشناسان رسمی دادگستری و بر اساس روش ارزش روز خالص دارائی ها به مبلغ 42134 میلیارد تومان ‌- به ازای هر سهم 7633 تومان- تعیین و اعلام گردید.

شرکت قاسم ایران اعلام کرد قصد دارد ملک خود را (انبار صنعتی) با متراژ حدود 15.000 متر در کرج ، جاده ماهدشت به بالاترین قیمت به فروش برساند.

اما شرکت سیمان باقران بیان داشت به دلیل برودت هوا تولید از 16 دی ماه تا تا 16 بهمن ماه به مدت 31 روز متوقف بوده است.

شرکت سیمان صوفیان نیز مزایده ای جهت فروش کوره دوار اوناکس (کوره شماره 2) و فروش قطعات و تجهیزات دپارتمانهای بلااستفاده خطوط تولیدی و فروش ماشین آلات مستعمل معدنی برگزار می کند.

شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا هم سهام شرکت سیمرغ را به قیمت پایه هر سهم 2667 تومان 16 اسفند ماه عرضه عمده خواهد نمود.

شرکت لیزینگ رایان سایپا از انعقاد قرارداد سه جانبه با شرکت های امیری و نوین تدبیر خبر داده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد های بترانس، فجهان، وجامی و فولاد سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. نماد غمارگ نیز آگهی دعوت به مجمع عمومی خود را لغو کرد.

اما نماد خعمرا افزایش سرمایه خود را از محل مطالبات و آورده نقدی در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسانده است. همچنین افزایش سرمایه 102 درصدی بالبر از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.