شرکت ریل گردش ایرانیان از انعقاد قراردادی جدید با شرکت نوین گامان آتی همراه خبر داده است.

شرکت بیمه میهن در نظر دارد برای مولد سازی دارایی ها، تعداد محدودی از املاک مازاد خود را از طریق مزایده عمومی و به صورت نقدی واگذار نماید.

شرکت کشت و صنعت شریف آباد نیز عنوان کرد در نظر دارد تا تعدادی از دام های خود را از طریق مزایده عمومی به هر یک از اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. 

بانک صادرات ایران هم اعلام کرد 2.89 درصد از سهام شرکت بیمه البرز را به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم 240 تومان عرضه  خواهد کرد. 

شرکت کسیون اظهار داشت واگذاری 10% سهام شرکت عمران کیسون به قیمت 5 میلیارد تومان به مدیران منتخب موظف شرکت مذکور، به تصویب هیئت مدیره کیسون رسید. با این واگذاری سهام گروه کیسون در شرکت عمران کیسون به 90% تقلیل می‌یابد. همچنین واگذاری 16% سهام شرکت ساختمانی کیسون به قیمت 6 میلیارد تومان به مدیران منتخب که به تصویب هیئت مدیره کیسون رسید.. با این واگذاری سهام گروه کیسون در شرکت ساختمانی کیسون به 84% کاهش می یابد.

شرکت ایران خودرو دیزل بیان کرد با توجه به وجود ابهام در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، حداکثر تا تاریخ 14 اسفند ماه تعلیق می گردد.

شرکت  تولیدی قند شیروان قوچان بجنورد ( قشیر) از معامله با شرکت های همگروه خبر داد.

بانک شهر هم  قصد دارد تا 7 رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را در مزایده عمومی از تاریخ 2 اسفند ماه تا 11 اسفند ماه  با شرایط نقد، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات (اجاره به شرط تملیک) به فروش برساند.

شرکت باما اعلام کرد در 11 ماهه گذشته فروش صادراتی خود را به دو شرکت خارجی انجام داده است و مشمول فروش حداقل 30 % طی دوره، از یک مشتری (موضوع ماده 1 بند 8 دستورالعمل) است.

شرکت گز(غگز) سکه قراردادی مبنی بر عرضه و فروش محصولات شرکت در فروشگاه های اتکا سراسر کشور(خرده و عمده فروشی) منعقد کرد که بر اساس این قرارداد اتکا متعهد می شود در پایان هر ماه وجوه کالاهای فروش رفته بر اساس آمار فروش ماهانه به نرخ فروش محاسبه و پس از کسر سهم اتکا و درصد های توافقی و خسابرت های احتمالی الباقی وجوه را 60 روز پس از ماه فروش به حساب شرکت گز سکه واریز نماید.

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور اظهار داشت قرارداد احداث نیروگاه 18 مگاواتی جاسک جهت تامین برق مخازن ذخیره نفت خام با شرکت پترو امید آسیا به صورت BOT و با مدت زمان 5 سال دوره بهره برداری منعقد شده است.

شرکت کارتن ایران بیان کرد پس از بررسی مدارک ارائه شده ، شرکت گرین فیلد برنده مناقصه خرید دو دستگاه ماشین آلات اعلام شده است.

بانک دی نیز از عدم حصوص نتیجه از برگزای مزایده املاک مازاد خبر داد.

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان بیان کرد به دلیل افزایش میزان تعهد پذیری و بازارگردانی اوراق بهادار و همچنین افزایش حجم صندوق های سرمایه گزاری تحت مدیریت، درآمدهای کارمزدی شرکت افزایش یافته و منابع ناشی از این افزایش موجب افزایش درآمدهای  سرمایه گزاری نیز شده است و مجموع عوامل فوق موجب افزایش 35 درصدی سود عملیاتی سال مالی جاری این شرکت نسبت به دوره مشابه گذشته گردیده است.

اما شرکت  واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان(ولتجار) اعلام کرد  به دلیل عدم ارائه هیچگونه پیشنهاد قیمت  فروش املاک تجاری در ماهدشت کرج نتیجه ای نداشت.

شرکت ماشین سازی نیرو محرکه هم بیان کرد پیرو درخواست شرکت زامیاد(سهامی عام) مبنی بر برگزاری مناقصه محدود طراحی،خرید،ساخت،بسته بندی،حمل و نصب یک دستگاه کوره آتشخوار در قسمت هیتاپ کوره رنگ شرکت زامیاد، درتاریخ یکم اسفند ماه ، آنالیز و قیمت پیشنهادی شرکت ماشین سازی نیرومحرکه (سهامی عام) به شرکت زامیاد (سهامی عام)تحویل گردید.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد(خفولا) از شرکت در مناقصه تامین نیروی بهره برداری ، نگهداری و تعمیرات کارخانه نوین الکترود اردکان که پس از تایید صلاحیت فنی و ارزیابی کیفی خبر داد.

بیمه سینا اعلام کرد شرکت کارگزاری بورس بهگزین برنده مزایده فروش ساختمان واقع در کوچه 13 خیابان خالد اسلامبولی گردیده است.

 در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد گشان و بشهر سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

اما نمادهای چکارن، غدانه، ثشاهد و وتوصا پیشنهاد افزایش سرمایه خود را از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب رساندند. همچنین افزایش سرمایه 40 درصدی نماد غپونه به ثبت رسید. و مجوز افزایش سرمایه 39 درصدی خزر از محل سود انباشته نیز صادر شد.