در سامانه کدال شرکت پلی اکریل ایران (شپلی) اعلام کرد با پرداخت حصه نقدی و تقسیط باقیمانده بدهی معوق خود به شرکت آب منطقه‌ای اصفهان ضمن تعیین تکلیف بدهی، دستور رفع بازداشت از کلیه اموال و املاک و حساب‌های بانکی اخذ شد.

بانک صادرات ایران عنوان کرد قصد دارد 3.17 درصد از سهام ایران ترانسفو را به قیمت پایه 320 تومان، در تاریخ 8 اسفند 1401 در بازار اول بورس اوراق بهادار تهران و همچنین 3.36 درصد از سهام شرکت ایران خودرو را به قیمت پایه 410 تومان بصورت یکجا و نقد در تاریخ 7 اسفند ماه 1401 در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه کند.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور (کنور) از شرکت در مزایده بسته سرمایه گذاری معادن استان کردستان شامل 3 فقره محدوده پروانه بهره برداری خبر داد که هنوز نتیجه آن مشخص نشده است. این شرکت همچنین از شرکت در مزایده محدوده‌های اکتشافی استان آذربایجان غربی خبر داده است که این شرکت به عنوان برنده در پروانه اکتشاف بوکان (پلی متال) تعیین شده است. 

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) نیز قسمتی از اقلام موجود در انبار خود (دستگاه POS) را به مزایده گذاشت.

شرکت کشت و صنعت شریف آباد اعلام کرد در نظر دارد به منظور تولید فرآورده‌های پودری شیر (شیرخشک، پودر آب پنیر و...)، کره پاستوریزه و خامه پاستوریزه با ظرفیت دریافت روزانه 400 تن شیر خام و تولید فرآورده های پودری را در قالب قرارداد BOT در زمینی به مساحت تقریبی 3،000 مترمربع واقع در کیلومتر 17 جاده قدیم قزوین به تهران احداث نماید.

شرکت پست بانک ایران هم سهام شرکت بیمه تجارت نو را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

همچنین شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران از فروش سهام  توسط شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن و شرکت گروه مالی و اقتصادی دی به شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خبر داد.

اما شرکت داروسازی امین اعلام داشت  پیرو اطلاعیه مربوط به منع نقل و انتقال سهام به اطلاع سهامداران می رساند این موضوع مربوط به سهامدار عمده بوده و منعی در نقل و انتقال سهامداران خرد وجود ندارد. ضمنا این موضوع در چرخه عملیات و عملکرد فروش و سودآوری شرکت هیچگونه تاثیری نداشته و خللی در وضعیت مناسب و مطلوب شرکت ایجاد نمی‌نماید. 

همچنین شرکت داروسازی کوثر اعلام کرد پیرو اطلاعیه مربوط به منع نقل و انتقال سهام به اطلاع سهامداران محترم می‌رساند این موضوع مربوط به سهامدار عمده بوده و مربوط به سهامداران خرد نمی‌باشد.

شرکت مهندسی نصیر ماشین (خنصیر) نیز از فروش کارخانه شهرک محمودآباد قم خبر داده است.

موسسه اعتباری ملل در خصوص نتیحه مزایده املاک اعلام کرد مزایده مورد نظر برگزار شد این موسسه 10 فقره از املاک منتشر شده در آگهی مزایده اعم از تجاری، اداری و مسکونی را با توجه به آیین نامه کمیسیون معاملات و شرایط برگزاری مزایده به صورت نقد و اقساط تحت قرارداد اجاره به شرط تملیک به برندگان واگذار می نماید که بهای تمام شده املاک مذکور در مجموع 103 میلیارد تومان، مبلغ فروش 293 میلیارد تومان و سود حاصل از این واگذاری 190 میلیارد تومان بوده است.

شرکت کارتن ایران نیز از عدم مراجعه متقاضی و عدم وجود شرکت کننده در مزایده فروش 15 واحد آپارتمان به مساحت 1259 متر مربع خبر داد.

شرکت داروسازی دکتر عبیدی اظهار داشت با سهامداران عمده شرکت داروسازی امین و سهامداران عمده شرکت داروسازی کوثر قرارداد تعهد به نقل و انتقال سهام منعقد نموده، اما با استنکاف ایشان از ایفای تعهدات خود، پیگیر موضوع از طریق مراجع حل اختلاف می‌باشد.

شرکت ایران دارو (دیران) از تولید 7 عدد محصول جدید خبر داد.

شرکت بورس کالای ایران بیان کرد در نظر دارد شش دانگ عرصه و اعیان باغ خود را با مساحت واقع در استان خراسان رضوی، شهرستان طرقبه از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

بانک دی اعلام کرد املاک تملیکی و مازاد خود را به فروش می‌رساند.

همچنین بانک شهر 49 رقبه از املاک مازاد را از طریق مزایده می‌فروشد.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد های توریل، دتهران، تپسی، کوثر، غمارگ، فلامی و حسیر  سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

حسابرس و بازرس قانونی شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزایش سرمایه 51 درصدی این شرکت را از محل سود انباشته تایید کرد. همچنین افزایش سرمایه نمادهای همراه، تایرا، خموتور و حفارس مورد تایید بارزس قانونی قرار گرفت. نمادهای شملی و وصنا از مجوز افزایش سرمایه خود خبر دادند. اما نماد فپنتا افزایش سرمایه خود به ثبت رساند.