در سامانه کدال شرکت لیزینگ پارسیان اعلام کرد در راستای پیگیری تسویه بدهی شرکت سایپا به بیمه پارسیان از طریق فروش محصولات با عاملیت لیزینگ پارسیان که از بهمن ماه قابل اجرا است فرآیند عقد تفاهم نامه سه جانبه در دست اقدام است.

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی نیز بیان کرد با توجه به اعلام قیمت جدید یک محصول از سوی سازمان غذا و دارو، نرخ محصولات معادل 11 درصد مبلغ فروش سال قبل را افزایش می‌دهد.

شرکت مبین انرژی خلیج فارس از محدودیت مصرف گاز خوراک شرکت های پتروشیمی در منطقه عسلویه به دلیل ادامه بردوت هوا خبر داده است.

شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای افق کوروش نیز اعلام داشت علت رشد سود در دوره 9 ماهه افزایش فروش، حفظ نسبت حاشیه سود ناخالص و رشد سایر درآمدهای عملیاتی بوده است.

اما شرکت فنرسازی زر از فروش دسته فنر شمش و سایر محصولات خبر داد. همچنین این شرکت  دلایل افزایش سود عملیاتی خود را افزایش 57 درصدی مبلغ فروش هر کیلو محصول و همچنین افزایش 29 درصدی تناژ فروش دوره ی جای نسبت به دوره مشابه سال قبل  و از طرفی بخشی از فروش از محل موجودی ابتدای دوره انبار محصول بوده که بهای تمام شده کمتری نسبت به تولیدات سال جاری برخوردار می باشد.

شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین هم در خصوص دلایل افزایش بدهی اشخاص وابسته را ناشی از تامین نقدینگی بین شرکت های سرمایه پذیر بوده که تامین مالی آن را بر عهده گرفته اند.

شرکت گروه مالی و اقتصادی دی قصد دارد 1.02 درصدد از سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران را به طور عمده و نقد عرضه کند. تاریخ عرضه 24 بهمن ماه 1401 تعیین شده است.  صندوق سرمایه گذاری امین آشنا ایرانیان نیز 2.79 درصد از کل سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران را به قیمت پایه 195 تومان در همین تاریخ در بازار اول فرابورس عرضه می کند.

نمادهای وآیند، چافست قشکر، تاتمس، خپارس،کنور و شفارس در خصوص عملکرد صورت های مالی خود شفاف سازی کردند.

 در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد های قنقش، وهنر، کمقره، ونوین و قمرو سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

اما نمادهای ذوب و کصدف آگهی افزایش سرمایه خود را ثبت کردند.