در سامانه کدال بانک صادرات از نتیجه نداشتن مزایده‌ عرضه سهام شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد که فاقد متقاضی خرید بوده است.

شرکت پلی اکریل ایران اعلام کرد دستور رفع بازداشتی از تمامی حساب‌های بانکی این شرکت نزد بانک سپه ابلاغ شده است.

شرکت گروه صنعتی سدید نیز در خصوص شکایت از شرکت در حال تصفیه لوله و تجهیزات سدید شفاف سازی نمود.

شرکت فرانسوز یزد (کایزد) از انعقاد قرارداد فروش 17 قلم REFRACTORY به صورت بسته بندی به رقم 23 میلیارد تومان خبر داده است.

شرکت کارخانجات ایران مرینوس هم بیان کرد یک دستگاه اتومبیل مگان مدل 1391 به رنگ مشکی از طریق مزایده به فروش می رساند.

اما شرکت پارس سرام مجوز تغییر بیش از 10 درصد نرخ محصولات و خدمات را دریافت کرد. 

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با نماد شرنگی نیز در خصوص گزارش فعالیت دی ماه شفاف سازی نمود.

شرکت کیسون عنوان کرد واگذاری 15.5% سهام شرکت فن‌آوری اطلاعات کیسون به مدیران منتخب این شرکت، به تصویب هیئت مدیره کیسون رسید. با این واگذاری سهام گروه کیسون در شرکت فن‌آوری اطلاعات کیسون به 84.5% تقلیل می‌یابد.

شرکت نفت ایرانول هم افزایش مبلغ فروش داخلی و صادراتی و افزایش مقداری فروش صادراتی که ناشی از مدیریت نرخ فروش محصولات داخلی می‌باشد، را علت افزایش سود اعلام کرد.

بانک تجارت از مزایده سهام شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت خبر داد.

شرکت گروه دارویی البرز اعلام کرد قصد دارد بخشی از سهام متعلق به خود در شرکت‌های داروسازی تولید دارو (سهامی عام) و سرمایه گذاری اعتلاء البرز (سهامی عام) را به سرمایه گذاران و افراد حقیقی و یا حقوقی واجد شرایط که سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی تولید دارو و سرمایه گذاری در شرکت‌های بورسی داشته باشند واگذار کند.

شرکت اعتلا البرز نیز اعلام کرد نسبت به خرید 5 درصد از سهام شرکت بیوسان فارمد (سهامی خاص) -از شرکت های تابعه گروه دارویی برکت- نسبت به انتشار 100 میلیارد تومان اوراق اجاره اقدام نماید.

بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس بازارگردانی نماد معاملاتی «ثجنوب» از تاریخ 16 بهمن ماه آغاز و به مدت 12 ماه ادامه خواهد داشت.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی مناقصه عمومی خرید 60 عدد فیلتر nf245-3840/30-ff با برند filmtec ، همراه با لیپ سیل به تعداد 120 عدد و خرید یک دستگاه تانکر استیل 25 تنی به همراه زیره و سه محور کاسه‌ای جهت حمل شیر خام  را تجدید کرد.

نمادهای کساپا، میهن، بیمه سامان، وسین، کایزد، ایران خودرو، لکما، پردیس، شرنگی در خصوص عملکرد صورت‌های مالی خود شفاف سازی کردند.

 در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای وسپه، قچار، دحاوی، غشصفا، ولصنم، کاما ولازما سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

اما زکشت و خشرق افزایش سرمایه خود از محل سود انباشته را به تصویب رساندند.

شستان هم افزایش سرمایه 1057 درصدی این شرکت از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی را به تصویب رساند. ومعلم و دالبر نمادهایی بودند که از آگهی ثبت افزایش سرمایه خود خبر دادند.