در سامانه کدال بانک پاسارگاد اعلام کرد در نظر دارد 99.97 درصد از کل سهام شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد را به صورت نقد و اقساط به قیمت پیشنهادی هر سهم 14600 تومان واگذار نماید.

شرکت کشت و صنعت پیاذر (غاذر) از مزایده فروش عرصه و اعیان شرکت طاق کسری آذربایجان خبر داده است.

بانک صادرات عنوان کرد واگذاری سهام شرکت‌های پالایش نفت تهران و پالایش نفت تبریز فاقد متقاضی خرید بوده است.

شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده نیز از خرید 4 دستگاه ماشین آلات بعد از اخذ مجوز از سازمان صنعت و معدن و تجارت فارس در خصوص وارد کردن 4 دستگاه ماشین آلات و انعقاد قرارداد جهت خرید یک دستگاه لودر 600 و 3 دستگاه بیلpc400 خبر داد.

شرکت تولید سموم علف کش، سهام شرکت مدیریت تالار ایرانیان را فروخته و 3 میلیارد تومان سود شناسایی نموده است.

شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس عنوان کرد در مناقصه تخلیه و بارگیری مقدار 25 هزار تن انواع نهاده‌های کشاورزی از مبدأ مجتمع شیمیایی آبیک به اقصی نقاط کشور ، برنده اعلام شده است.

شرکت زامیاد در خصوص توسعه خطوط تولید خود توضیحاتی را مطرح کرد.

اما سازمان خصوصی سازی در نظر دارد 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران متعلق به وزارت ورزش و جوانان را بطور عمده و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه مورخ 10 اسفند 1401 تعیین شده است.

شرکت البرز دارو هم اعلام کرد با شرکت پخش البرز معامله نموده است. همچنین این شرکت بیان کرد نرخ فروش برخی از محصولات خود به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قمیت مواد اولیه و براساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش داشته است.

بانک اقتصاد نوین نیز بیان نمود 100 درصد از سهام شرکت مدیریت سرمایه اقتصادنوین به فروش می‌رساند.

همچنین شرکت تولیدی گاز لوله اعلام کرد به منظور تأدیه دین ناشی از پرداخت دیون معوقه خود به بانک اقتصاد نوین توسط ضامن (شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی) تصمیم به فروش یکی از دارایی های غیر مولّد خود (ساختمان دفتر مرکزی دارای عرصه مشاعی) گرفته است.

شرکت محصولات کاغذی لطیف از شروع مجدد فعالیت تعلیق شده خود خبر داد. 

شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر در مناقصه سه فروند شناور خدماتی شرکت نفت فلات قاره ایران حضور یافت.

موسسه اعتباری ملل اعلام کرد در نظر دارد املاک و مستغلات مازاد خود را به افراد حقیقی یا حقوقی متقاضی و واجد شرایط بر اساس قیمت پایه اعلامی به بالاترین قیمت پیشنهادی و به صورت نقدی و اقساط واگذار نمایند.

شرکت عمران و توسعه فارس از خرید سهام توسعه صنایع و صادرات فارس به مبلغ 14 میلیارد تومان خبر داده است.

شرکت گروه فن آوا نیز بیان نمود در برگزاری مزایده فروش شرکت داده سامانه فن آوا فقط یک شرکت به نام داده پردازی فن آوا نسبت به واریز وجه سپرده شرکت در مزایده و همچنین ارسال پاکت و اسناد مزایده مذکور اقدام نموده بود.

شرکت داروسازی امین افزایش نرخ فروش 14 قلم از محصولات خود را اعلام کرده است.

شرکت سیمان ساوه افزایش 81 درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال پیشین را ناشی از افزایش مقداری محصولات تولیدی، افزایش نرخ فروش داخلی به سبب عرضه در بورس کالا و مدیریت کاهش هزینه‌ها و همچنین تأثیر موجودی‌های نیمه ساخته پایان دوره در کاهش بهای تمام شده دانسته است.

شرکت گروه صنایع پمپ سازی (تپمپی) ایران بیان داشت نماد معاملاتی از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول منتقل شده است.

شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران بیان داشت تغییرات قیمت سهام این شرکت بر مبنای تصمیمات سرمایه گذاران و با توجه به عرضه و تقاضای سهم در بازار می باشد و اطلاعات نهانی افشا نشده در این ارتباط وجود ندارد.

شرکت گروه بهمن از توثیق  987 میلیون و 903 هزار و 450 سهم گروه بهمن در پرتفوی شرکت سرمایه گذاری مانا نوین خبر داد.

اما نمادهای ونیرو، سایرا، ذوب، وکمپنا و خریخت در خصوص عملکرد صورت های مالی خود  شفاف سازی کردند.

همچنین در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای غگیلا، فاذر، آسیا، آتیه، کابگن، صبا، فن افزار و کتوکا سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

در خصوص افزایش سرمایه شرکت‌ها نیز، شرکت پالایش نفت اصفهان، شرکت الکتریک خودرو شرق و شرکت زرین معدن آسیا، افزایش سرمایه این شرکت‌ها از محل سود انباشته را به تصویب رسیده است.

اما افزایش سرمایه 871 درصدی ستران از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.