در سامانه کدال شرکت تولید اتومبیل سایپا از واگذاری سهام شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت پارس (تاپکو) خبر داد. 

شرکت پالایش نفت تهران از اخذ مجوز خرید سهام خرانه به میزان 13 میلیارد سهم حداکثر تا تاریخ 19 تیر 1402 و دوره نگهداری به مدت حداکثر دو سال خبر داد.

شرکت گروه صنعتی ناب بیان نمود بانک ملت در خصوص اعتبار اسنادی مبلغ حدود 35 میلیارد تومان درخواست طلب داشته که طی رأی دادگاه بدوی و تجدید نظر مبلغ فوق به حدود 3 میلیارد تومان تقلیل و اجرائیه لازم جهت پرداخت صادر شد.

شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران -سنا- افزایش نرخ مواد اولیه خود را اعلام کرده است.

شرکت بیسکویت گرجی اعلام نمود با توجه به برنامه این شرکت مبنی بر تولید محصولی جدید تحت عنوان روتاریس در دو نوع کاراملی و بادام زمینی در نیمه دوم بهمن ماه و از طرفی برنامه ریزی تولید و افزایش حجم آن متاثر از تقاضای بازار است.

شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده از خرید کارخانه سنگ شکنی سیار مدل PC-1202JL از شرکت پولادین بنیان البرز طی 4 مرحله پرداخت خبر داد.

شرکت تولید نیروی برق آبادان در خصوص تأثیر افزایش نرخ مواد اولیه  گاز و گازوئیل بیان داشت که افزایش هزینه سوخت نیروگاه از تاریخ 23 شهریور ماه 1401 تا پایان سال را حدود 7 میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد می‌کند.

شرکت تراکتور سازی ایران اعلام کرد با توجه به مصوبه هیئت مدیره شرکت و ثبت نرخ‌های فروش در سامانه پاسخگویی وزارت صمت (www.124.ir)، نرخ فروش محصولات این شرکت بطور متوسط 10 درصد افزایش یافت.

شرکت کارخانه‌های صنعتی آزمایش شایعه مزایده زمین کارخانه مرودشت را رد کرد. همچنین ملک کارخانه مرودشت به قیمت 688 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

شرکت کشت و صنعت شریف آباد از  عدم حضور شرکت کننده در مزایده فروش دام خبر داده است.

شرکت بنیان دیزل افزایش 30 درصدی سود عملیاتی را عمدتا ناشی از سود فروش 45 دستگاه کامیون کشنده به شرکت کرمان موتور بوده که تحت عنوان سایر درآمدهای عملیاتی در سود و زیان ارائه  و قبلا نیز در سامانه کدال افشا شده است.

شرکت مبین وان کیش در خصوص صورت سود و زیان دوره فعلی که در مقایسه با دوره مالی قبل منجر به کاهش درآمد شده است بیان کرد از آنجا که بخشی از افزایش درآمد دوره منتهی به 9 ماه سال مالی 1400 مربوط به فروش بخشی از سرور و پروژه ها بوده که طبعا آثار روند موصوف فقط در همان دوره محقق گردیده است.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران از  تایید هیات مدیره در خصوص دریافت تسهیلات از محل انتشار اوراق مرابحه به منظور خرید مواد اولیه شامل منو اتیلن گلایکول-دی اتیلن گلایکول-گاز اتیلن اکساید -انیدرید استیک و سایر مواد اولیه خبر داد.

شرکت تولید نیروی برق دماوند و شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر از افزایش نرخ خرید مواد اولیه خبر دادند. این دو شرکت اعلام کردند کلیه نیروگاه‌های مقیاس کوچک و بزرگ که تمامی برق خود را به شبکه سراسری برق تحویل می‌دهند مکلفند به ازای هر لیتر فراورده های نفتی و هر مترمکعب گاز طبیعی تحویلی، 25 تومان با احتساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به صورت نقدی بابت صورتحساب های صادره توسط شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و ملی گاز ایران پرداخت نمایند.

شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس (بپیوند) از تغییر بیش از 10 درصد در نرخ خرید مواد اولیه خبر داده است.

نمادهای قزوین، قنقش، ومعلم، دانا، سابیک و فمراد نمادهایی بودند که در خصوص عملکرد خود شفاف سازی کردند.

شرکت پتروشیمی اصفهان در مورد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (طبقه زمین)  شفاف سازی کرد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای ثرود و وسپهر سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

اما شرکت فولاد هرمزگان جنوب سرمایه 236 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند. افزایس سرمایه 94 درصدی وامید از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران و سود انباشته صادر گردید. همچنین افزایش سرمایه نماد شلعاب مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفت.