امروز نمادهای معاملاتی شرکت‌های سایپا و ایران خودرو حداکثر تا پنجم بهمن‌ماه تعلیق شدند. همچنین شرکت پتروشیمی شیراز اعلام کرد پیرو مکاتبات شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت گاز استان فارس، به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز، از روز جمعه واحدهای تولیدی اوره و آمونیاک منطقه 3 این مجتمع از سرویس خارج شده است. همچنین این شرکت در خصوص توقف فعالیت شرکت با توجه به برودت هوا اعلام کرد واحدهای تولیدی اوره و آمونیاک منطقه دو شرکت با ظرفیت 80 درصد و واحد های تولیدی اسید نیتریک، نیترات آمونیوم، آرگون و uan در ظرفیت اسمی در حال فعالیت می‌باشند. واحد متانول نیز عطف به اطلاعیه مذکور از سرویس خارج است.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان از  فروش تعداد 30 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران از طریق کارگزاری بورس اوراق بهادار و شناسایی 507 ریال سود به ازای هر سهم خبر داده است.

شرکت سیمان لارستان نیز اعلام کرد یک باب منزل مسکونی و دو واحد آپارتمان واقع در شهرستان لار به مبلغ 6 میلیارد تومان را به فروش رسانده است.

شرکت  الکتریک خودرو شرق اعلام نمود پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری سامانه کدال مبنی بر پرداخت سود سنواتی به استحضار می رساند مطالبات سنواتی سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند در تاریخ 21 دی ماه 1401 از طریق شرکت سپرده گذاری اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت گردید.

شرکت کود شیمیائی اوره لردگان از  قطع گاز ورودی مجتمع به علت برودت هوا و توقف کامل تولید تا اطلاع ثانوی خبر داد.

اما شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر بیان کرد  با توجه به مزایده فروش 9 واحد آپارتمان برج پارسی واقع در دهکده المپیک ، به دلیل عدم وجود متقاضی و عدم حصول نتیجه از مزایده کمیسیون معاملات شرکت مصوب نمود از طریق ترک تشریفات و رعایت صرفه و صلاح شرکت فروش واحد ها انجام شود که فروش 6 واحد آن در تاریخ 1401.09.28 در سامانه کدال افشا و اعلام گردید و 3 واحد باقیمانده از 9 واحد نیز در تاریخ 1401.09.27فروخته شده که به دلیل عدم تکمیل امضای قرارداد افشای فروش 3 واحد با تاخیر انجام شد.

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی هم بیان داشت  با توجه به اعلام قیمت جدید یک محصول از سوی سازمان غذا و دارو، افزایش نرخ محصول کپسول معادل 10 درصد مبلغ فروش سال قبل را افزایش می دهد.

شرکت لیزینگ ایران از برگزاری مزایده جهت  فروش ده واحد تجاری در مجتمع سارینا کیش بهمراه پارکینگ و انباری و 8 واحد آپارتمان واقع در میدان توحید بصورت یکجا خبر داده است.

اما شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده بیان نمود باتوجه به افزایش هزینه های تولیدوباطله برداری وحقوق ودستمزد کارکنان ، و حقوق دولتی هیئت مدیره تصمیم به افزایش نرخ فروش محصولات نمود.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد زرنام بود که سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کرد.

و اما افزایش سرمایه کحافظ از محل سود انباشته به تصویب رسید. همچنین افزایش سرمایه 225 درصدی وجامی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مورد تائید حسابرس قرار گرفت.