به اعتقاد داوودیان کرونا موجب شد نیاز دسترسی به حضور فیزیکی افراد برای انجام امور رفع شود و این امر مزایای زیای را به دنبال داشت، او این تغییر عادت را موجب شکل‌گیری جنس جدیدی از کسب و کار دانست که نهیبی بزرگ و همه جانبه‌ای برای تغییر ساختارها در سیستم بانکی بود تا بانک‌ها نیز وارد رقابت شوند و مزایای بیشتری را برای مشتریان ایجاد کنند. 

داوودیان تصریح کرد: در فضای دیجیتال و در کسب‌و‌کار مالی و بانکی امروزه باید به این موضوع توجه شود که چگونه می‌توان نفع مشتری را حداکثر کرد؛ این نفع تنها مختص به فرایندها و صرفه زمانی نیست بلکه همچنان رتبه اول برای مشتریان صرفه جویی مالی، دسترسی بزرگ‌تر به اعتبار و تامین مالی است و بانک‌ها از طریق اقتصاد دیجیتال و دیتاهای در دسترس می‌توانند به امر فائق شوند. اکوسیستم دیجیتال سرعت جدی را در دسترسی اعتبار برای مشتریان بانکی به‌ویژه در سال ۱۴۰۲ فراهم می‌آورد.

این موضوع به تفصیل در اولین همایش «فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال» مورد بررسی قرار می‌گیرد. این رویداد که از امروز کار خود را آغاز کرد، توسط شرکت مشاوره مدیریت رهنمان با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران برگزار می شود. 

 برای تماس با شرکت مشاوره مدیریت رهنمان و حضور در رویدادها و همایش‌های آن می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۷۶۷ تماس بگیرید. 

 لینک ثبت‌نام