به گزارش اکوایران، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اطلاعیه روز  هفتم شهریور ماه که در سامانه کدال منتشر شد، فروش مرداد ماه خود را اطلاع رسانی کرد. این شرکت در مرداد ماه امسال 2 هزار و 808 میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به مرداد سال قبل 31.3 درصد رشد کرده است. در 5 ماهه ابتدایی امسال تنها مرداد ماه بود که فروش بیشتری به نسبت مرداد سال قبل داشت و در 4 ماه دیگر فروش این شرکت کمتر از ماه مشابه در سال قبل بوده است. گل گهر در مجموع 5 ماهه امسال 13 هزار و 936 میلیارد تومان فروش داشته که به نسبت 5 ماهه ابتدایی سال قبل 17.7 درصد کاهش یافته است. روند فروش گل گهر در سال جاری نشان دهنده ضعف عملکرد مالی این شرکت در سال جاری است.

فروش ماهانه کگل06.09

بازدهی نماد کگل در سال جاری بسیار ضعیف بوده و در 5 ماهه امسال 21.4 درصد افت قیمت داشته است. روند قیمتی نماد کگل از ابتدای سال در یک کانال افقی قرار داشت و در اردیبهشت ماه به واسطه رشد شاخص کل و سبز شدن بورس تهران، رشد قیمتی 8 روزه را تجربه کرد.

پس از رشد اردیبهشت ماه، نماد کگل وارد یک کانال افقی دیگر شد و این روند تا اوایل تیر ماه ادامه داشت. نماد کگل در روز 14 تیر ماه به دلیل برگزاری مجمع عمومی بسته شد و در روز 28 تیر ماه بازگشایی شد. بعد از بازگشایی، نماد کگل وارد یک روند نزولی با شیب زیاد شد و افت قیمتی شدیدی را تجربه کرد. سهام کگل در روز های اخیر به کف قیمت تاریخی 3 ساله خود رسیده و هنوز از روند نزولی خود خارج نشده است.  

بازدهی کگل06.09


همچنین بخوانید؛ 

تحلیل بنیادی سهام تاصیکو (شرکت سرمایه گذاری صدرتأمین)