به گزارش اکوایران،  در 2 ساعت ابتدایی معاملات امروز، سه‌شنبه 22 شهریور ماه، شاخص کل با رشد 4 هزار و 300 واحدی به سطح یک میلیون و 393 هزار واحد رسیده و شاخص کل هم وزن نیز با 2 هزار و 424 واحد افزایش به سطح 404 هزار و 906  واحد رسیده است. 

صف‌های بازار 

تا این لحظه 24 نماد صف خرید دارند که ارزش آن به 200 میلیارد تومان بالغ می‌شود. سهام ایران خودرو بیشترین صف خرید بازار را دارد و پس از آن نمادهای بالبر، فمراد، خساپا، حپترو، کگاز، پلاسک، ختوقا، گدنا، سکرد، بکاب، خمحور و ورنا قرار دارند.

در سوی دیگر بازار صف‌های فروش کم‌تعدادتر بوده و تنها 3 نماد با صف فروش مواجه هستند. ارزش کل صف‌های فروش 8 میلیارد تومان است. 

بزرگان سبز و قرمز

نماد‌های فولاد، خودرو، خساپا، حکشتی، فملی و شتران بیش‌ترین اثر را در رشد شاخص کل بورس دارند و فارس، کگل و بوعلی بزرگان قرمزپوش هستند.

در فرابورس نیز نمادهای دماوند، قچار و خریزل عامل صعود شاخص کل هستند و صبا، کگهر و زاگرس اثر کاهنده بر شاخص دارند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس خساپا صدرنشین است و خگستر و خودرو در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای دی، صبا و قچار پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای بانکی و خودرویی بازار رشد کرده و این دو گروه بزرگ سبزترین گروه‌‌های بازار سهام هستند.

ارزش معاملات

ارزش معاملات بازار سهام تا این لحظه به 4 هزار و 680 میلیارد تومان بالغ شده که هزار و 680 میلیارد تومان به بورس و 3 هزار  میلیارد تومان به فرابورس اختصاص دارد. 

نقشه بورس

بورس

سود بیشتر در سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت!