خیل عظیم جمعیت در مرز عراق از یک سو و کمبود امکانات از سوی دیگر باعث ایجاد بی‌نظمی و ازدحام شدید در مسیر راهپیمایی اربعین و مرز شده است. این نابه‌سامانی تاحدی ادامه داشت که مرزهای زمینی بسته شد و مسئولان هم از زائران خواستند تا به کربلا سفر نکنند. قیمت بلیت‌های هوایی کربلا سر به فلک کشیده و تا ۶۰ میلیون تومان هم برآورد شده است. از طرف دیگر آن‌هایی که زمینی سفر کردند هم از نبود وسیله نقلیه، گرمای هوا و کمبود اقلام خوراکی شکایت می‌کنند. همه این نابه‌سامانی‌ها چطور ایجاد شده است؟ دو روزنامه اعتماد و خراسان در گزارش‌های جداگانه‌ای سعی کردند تا پاسخ به این پرسش را در گفت‌وگو با مردم و مسئولان بیابند.  

آغاز عصر تازه در بریتانیا  

بعد از درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر او چارلز بر تخت پادشاهی می‌نشیند، اما چارلز تاچه اندازه میان مردم بریتانیا محبوب است؟ روزنامه شرق در گزارشی به نقل از روزنامه تایمز به اظهارنظرات چارلز اشاره کرده است، او خودش را حامی محیط زیست می‌داند و مدتی پیش هم از سیاست‌های دولت مبنی بر اخراج پناهجویان هم انتقاد کرده بود. روزنامه تایمز نوشته که اظهارات چارلز می‌تواند در روابط دیپلماتیک بریتانیا موثر باشد. روزنامه دنیای اقتصاد هم در گزارشی به نظرسنجی‌هایی اشاره کرده که چارلز را نامحبوب دانسته‌اند.  

واکنش علی اصغر مدیرروستا به آمدن کی روش و آخرین تحولات نرخ بهره اروپا هم از دیگر تیترهایی بودند که در برنامه کیوسک امروز به آن‌ها اشاره کردیم.