روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی با تیتر «نگاه ۳۶۰ درجه به پرونده فولاد» سعی کرده به ۱۰ پرسش اقتصادی، سیاستی و حقوقی در ماجرای فولاد مبارکه و گزارش تحقیق و تفحص مجلس از آن پاسخ دهد. این روزنامه در بخشی از گزارش تاکید کرده است که «براساس یافته‌ها حجم قابل توجهی از ارقام مذکور در گزارش منتشرشده، نتیجه مداخلات دولتی و اجبارهای قانونی بوده که صورت گرفته است. از آن جمله از ۹۲همت مورد ادعا، بیش از ۷/ ۵۷همت به واسطه فروش دستوری محصول با قیمت‌گذاری دولتی و به بهانه تنظیم بازار فولاد رخ داده است.»

آزادی مشروط زنان 

برخی روزنامه‌های اصلاح طلب نسبت به حضور زنان برای تماشای یکی از مسابقات لیگ برتری فوتبال در استادیوم آزادی بی‌تفاوت نبودند و این موضوع را در صفحه یک خودشان بازتاب دادند. روزنامه اعتماد هم در گفت‌وگویی به نقل از مصطفی هاشمی طبا، رییس اسبق سازمان تربیت بدنی نوشته که نباید می‌گذاشتیم کار به فیفا بکشد تا زنان بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. 

جزییات آیین‌نامه واردات خودرو، تشییع پیکر سایه و بسته‌ تازه پیشنهادی دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی هم از دیگر موضوعاتی بودند که در برنامه امروز کیوسک به آن‌ها اشاره کردیم.