در وین طبق روال این چند روز،  دیپلمات‌ها باز از اینکه مذاکرات در مرحله نهایی است و وقت نداریم و این حرف‌ها، گفتند. ایران البته گزارش دیروز رویترز را تکذیب کرد که ادعا کرده بود قرار شده در ازای آزادی زندانیان دوتابعیتی بریتانیایی و آمریکایی، پول‌های ایران در کره جنوبی آزاد می‌شود و غنی‌سازی به زیر ۵درصد محدود. برخی رسانه‌ها خبر دادند که آزادی زندانیان دوتابعیتی خارج از مذاکرات رسمی وین خواهد بود.  حسین امیرعبداللهیان امروز تائید کرد که توافق نزدیک است و یک مقام ارشد اتحادیه اروپا که طبقه معمول این روزها نامش فاش نمی‌شود هم گفت بسیاری از مسایل حل شده و احتمالا کمتر از دو هفته به رسیدن به توافق مانده اما آنچه بیشتر از همه جلب توجه کرد حرف‌های سخنگوی کاخ سفید بود، جن ساکی گفت که مذاکرات هسته ای با ایران با پیشرفتی حقیقی همراه بوده است و اگر ایران از خود جدیت نشان دهد می توان ظرف چند روز برای بازگشت مشترک به برجام به توافق دست یافت.

پنج روز قرنطینه را فراموش کنید

سازمان جهانی بهداشت امروز اعلام کرد سیاست ۵ روز قرنطینه برای مبتلایان امیکرون اشتباه است و در مناطق باشیوع بالا، قرنطینه باید چهارده روز باشد. این سازمان گفته اگر فردی علامت نداشته باشد، می‌تواند بعد از هفت روز با تست منفی و البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به محل کار برگردد.

تیم‌ها را به هواداران بدهید

 ائمه جمعه امروز دغدغه فرهنگی-ورزشی داشتند. امامان جمعه اصفهان، اهواز، قم و کرج از جشنواره فیلم فجر انتقاد کردند و امام جمعه تهران نسبت به فروش سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به «افراد خاص» ابراز نگرانی کرد. حجت الاسلام ابروترابی فرد اعلام کرد که اگر قرار بر واگذاری این تیم‌ها است، آنها باید به هواداران واگذار شوند همانطور که بعضی باشگاههای طراز اول جهان به هواداران متعلق هستند.