مهم‌ترین حرف‌های رهبر انقلاب در دیدار با کسانی‌که تولیدکنندگان و مدیران اقتصادی خوانده شده‌اند، یکی این بود که گفتند مردم از خودروهای تولید داخلی ناراضی‌اند و بعد هم گله کردند که چرا حمایت از تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی باعث افزایش قیمت برخی محصولات آنها شده است. غیر از این، آیت‌الله خامنه‌ای گفتند از آمارها و اوضاع اقتصادی در دهه ۹۰ راضی‌کننده نیست و آن را محصول کار دولت‌ها دانستند.  رئیسی هم سریعا گفت دولتش می‌کوشد ناخرسندی رهبرانقلاب از دهه ۹۰ جبران شود و قول داد که او و دولتش تمام تلاششان را می‌کنند که وضعیت بهتر شود.

نظر ستاد کل درباره سربازی

دیروز شهریار حیدری عضو کمیسیون تلفیق مجلس اعلام کرد که ستاد کل نیروهای مسلح موافق تعیین جریمه برای مشمولان غایب خدمت سربازی نیست. او دلایل ستاد کل را هم برشمرد اما به این سوال جواب نداد که در صورت مخالفت این نهاد مهم با تصمیم کمیسیون تلفیق تکلیف این مصوبه چه خواهد شد و اینهمه جنجال و بلوا بدون گرفتن چراغ سبز ستاد کل نیروهای مسلح چرا به راه افتاد؟

طلایی روی پل طبیعت

مرتضا طلایی، رئیس پلیس اسبق تهران بزرگ و عضو اسبق شورای شهر تهران، در واکنش به خبرهایی که درباره اقامتش در کانادا منتشر شده بود فیلمی پر کرد تا نشان دهد احتمالا در تهران و روی پل طبیعت پایتخت حاضر است و در یک مصاحبه گفت به رسانه‌ها ربط ندارد، که او چند سفر خارجی داشته. همین چند روز پیش ویدئویی منتشر شد که او را در باشگاه ورزشی نشان می‌داد و ادعا می‌شد این باشگاه در کانادا قرار داد و طلایی به این کشور مهاجرت کرده است. 

شیر از قفس پرید

دیروز خبر رسید که دو شر نر و ماده باغ وحش اراک بعد از کشتن کارگر این باغ وحش فرار کرده اند. ویدئوهایی از جزئیات این ماجرا منتشر و گفته شد که کارگر حین غذادهی به شیرها مورد حمله آنها قرار گرفته است.

تعجب از آزادی زنان ایرانی

حرفه‌های عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بسیار مورد توجه قرار گرفت. او گفت که یک تورگردان اسپانیایی به او گفته: «آزادی که زنان ایرانی دارند زنان هیچ کشوری دیگری ندارند. زمانی که به ایران سفر کردم دیدم زنان پشت فرمان نشسته‌اند، حجاب ندارند، سیگار می‌کشند و کمربند هم نبسته‌اند خیلی از ذهنیت‌هایم اصلاح شد». به گفته ضرغامی «توهم‌هایی درباره ایران وجود دارد که طبیعی است، چون گردشگری رقابتی است و خیلی‌ها می‌خواهند ظرفیت ما را بگیرند».

خیز ترسناک اومیکرون

دیروز تعداد شهرهای قرمز ایران به بیشتر از ۱۵ شهر رسید و مقامات وزارت بهداشت می گویند احتمالا تا پیش از تمام شدن سال شاهد قله پیک ششم کرونا در ایران باشیم و اگر وضعیت با همین سرعت پیش برود احتمالا دوباره تعداد مرگ و میرهای کرونایی سه رقمی خواهد شد.