چه ویژگی هایی سبب شده گاج یکی از پر فروش ترین انتشارات در حوزه کتاب های کمک درسی باشد؟ در این نوشته ضمن بیان ویژگی های بارز این انتشارات نحوه خرید کتاب های آن با تخفیف ویژه نیز به شما ارائه می شود.

کتاب های گاج برای چه کسانی مناسب است؟

آیا پشت کنکوری هستید و حجم بالای منابع شما را دگرگون کرده است؟ اگر دانش آموز هستید و تمایل دارید از الان پایه درسی خود را برای آینده تقویت کنید. اگر دبستانی هستید و تمایل دارید بالاتر از سطح کلاس علم اموزی کنید. اگر مادر یک دانش آموز و یا کودک شیطان هستید که از حالا نگران تمرین و پیشرفت تحصیلی فرزندتان هستید در این صورت کتاب های گاج مناسب شماست.

در پایه دوازدهم وقتی شما پشت کنکوری هستید بهتر است بجای جمع کردن و خریداری منابع بسیار، یک کتاب جامع تهیه کند. تا ذهن شما آشفته نشود و همچنین هزینه ها برای شما کمر شکن نباشد. از جمله پیشنهادهای هر فرد فعال برای انتخاب یک کتاب کامل در این حوزه، انتشارات گاج می باشد. قبل از ذکر ویژگی های این انتشارات باید بگوییم که شما می توانید برای خرید کتاب های گاج به medabook.com مراجعه کرده و با بالاترین تخفیف کتاب های خود را درب منزل دریافت کنید.

آشنایی با انتشارات گاج

این انتشارات از سال 81 با شعار "به جای اینکه چندین کتاب بخوانید، کتابهای گاج را چندین بار بخوانید" وارد بازار شد و توانست حرف خود و توانایی کتاب های خود را ثابت کند. در شروع این انتشارات برای دبیرستانی ها و پشت کنکوری ها به طراحی کتابی با بیان ساده پرداخت و محصولات فوق العاده قوی را وارد بازار کرد. به مرور با پیشرفت هر چه بیشتر مجموعه گاج سبک کتاب ها نوین تر شد.

این انتشارات در کنار رقبای خود مانند خیلی سبز در ارائه کتاب های کار و کمک آموزشی مقاطع پایین تر بر صدر رفع کننده نیاز دانش آموزان قرار گرفته است. امروزه گاج کتاب های کمکی بسیاری حتی برای مقاطع پیش دبستانی ارائه کرده است.

مهم ترین ویژگی های کتاب های گاج

از بزرگترین مزیت کتاب ها می توان به مشخصه های زیر اشاره کرد:

  • بیان ساده و شیوا

  • استفاده از خبره ترین اساتید و ناشران

  • کتاب با کیفت و مقرون به صرفه

  • کتاب جامع و کاربردی

  • استفاده از خلاقیت

  • و ...

مهم ترین کتاب های کنکوری گاج کدام اند؟

گاج کتاب های متعددی در رشته ها و پایه های بسیار وارد بازار کرده است. در این قسمت برترین کتاب های کنکوری انتشارات گاج را برای شما آورده ایم. کتاب ها و مزایای آن را مطالعه کنید و با توجه به نیاز خود آن ها را خریداری کنید.

کتاب های میکرو طبقه بندی

کتاب های میکرو گاج به عنوان گل سر سبد مجموعه آقای جوکار معرفی می گردد. این کتاب ها در درسنامه و حتی در نمونه سوالات به صورتی طبقه بندی شده ارائه می گردد. و این اجازه را به شما می دهد که بعد از هر مبحث درسی که استاد تدریس کرد، به سراغ میکرو گاج رفته و بخش درسنامه که شامل نکات تست هست را مطالعه کنید و بعد از آن تست ها را بزنید.

کتاب های IQ گاج

سری کتاب های ای کیو برای دانش آموزانی بود که بیشتر از این ها طالب علم بودند و روتین عادی کتاب میکرو که به طور کامل و با جزییات کتاب درسی را پوشش می داد مورد پسندشان نبود. در این کتاب ها سطحی بالاتر از کتاب درسی از دانش آموز خواسته می شود و چالش های سوالات ذهن دانش اموز را به بازی می کشد. توجه داشته باشید سری کتاب های آی کیو به عنوان منبع اول مورد تایید نیستند و می توانید از آن برای علم مازاد در وهله دوم استفاده کنید.

سری کتاب های سیر تا پیاز

در سیر تا پیاز گاج، سیر تا پیاز یک درس جمع آوری شده است. این کتاب برای دانش آموزان پایه یعنی دهم، یازدهم توصیه می گردد. چرا که علاوه بر درسنامه سبک و قابل قبول به نمونه سوالات تشریحی برای امتحانات نهایی و نمونه سوالات تستی پرداخته است. نمونه سوالات کتاب برای پایه دوازدهم به جامعی و کاملی کتاب های میکرو نمی باشد. همچنین درسنامه علاوه بر نکات تستی، در راستا سوالات تشریحی امتحان نهایی هم فعالیت کرده است.

خط ویژه گاج

این کتاب پر فروش به دو دسته از افراد توصیه می شود. دسته اول برای آن ها که یک درس را جمع کرده اند و قبل از یک شب آزمون و یا امتحان جامع و... نیاز به مرور دارند. دسته دوم افرادی که فرصت نکرده اند مطالعه کنند و برنامه ریزی مناسبی نداشتند و حال قرار است در یک بازه زمانی کوتاه به مطالعه بپردازند. خط ویژه گاج درسنامه مختصر و مفیدی را ارائه داده است که در بازه زمانی کم و برای یادآوری و یا جمع بندی پیشنهاد می گردد.

کتاب های دور دنیا در 4 ساعت

کتاب های دور دنیا در 4 ساعت در دو جلد وارد بازار شده است. جلد اول نمونه سوالات و جلد دوم پاسخ تشریحی کاملی از سوالات را برای شما ارائه کرده است. از جمله کتاب های دوره دنیا در 4 ساعت می توان به کتاب های زیر اشاره کرد:

  • دور دنیا در 4 ساعت عمومی: این کتاب شامل بخش های عمومی 37 ازمون کنکور سراسری داخلی و خارجی در رشته های مختلف اعم از ریاضی، تجربی، زبان، هنر و.. می باشد.

  • دور دنیا در 4 ساعت ریاضی: این کتاب 6 سال کنکور ریاضی را برای شما در یک کتاب آورده است.

  • دور دنیا در 4 ساعت تجربی: در دور دنیای تجربی 12 ازمون سراسری تجربی برای شما در یک کتاب جمع اوری شده است.

  • دور دنیای در 4 ساعت انسانی: دور دنیای انسانی همانند دور دنیای های ریاضی و تجربی برای کنکوری های انسانی ساخته و پرداخته شده است.

کتاب های دور دنیا را بعد از تسلط به محتوا های درسی در یک ماه مانده به کنکور در برنامه مطالعاتی خود قرار دهید تا با سلیقه طراحان کنکور و سبک نمونه ها اشنا شوید. این کتاب یک بانک اطلاعاتی فوق العاده برای شما خواهد بود.

کتاب های موضوعی گاج

این کتاب ها معمولا به یک نکته خاص می پردازند. مثلا کتاب قرابت معنایی گاج و یا کتاب تیک ایت که کتاب واژگان زبان انگلیسی است و برای افزایش یک مهارت با ترفندهای ساده ارائه شده است.

کتاب های پرسمان گاج

این کتاب های برای مقاطع تحصیلی پایه کاربردی خواهد بود و به نمونه سوالات تشریحی و نهایی می پردازد اگر فرزند شما هفتم، هشتم و .... هست، شما می توانید با تهیه کتاب های پرسمان دانش درسی او را افزایش دهید و یا به عنوان تمرین و نمونه سوال از ان استفاده کنید.

کتاب های آس

آس ترین محصول انتشارات اقای جوکار است که در بهترین کیفیت و جنس با ساده ترین زبان ارائه شده است و به عنوان یک خودآموز مطرح است. اگر با نوع تدریس خود مشکل دارید براحتی می توانید از سری کتاب های آس گاج بهره ببرید.