دیگر فروش به این محدود نیست که مشتری وارد مغازه شود و جنسی را بخرد. اگر فروشنده یا کسب‌وکاری به سبک‌های سنتی فروش محدود باشد، نمی‌تواند در بازار رقابت کند. امروزه فروش به یک علم تبدیل شده و روش‌های فروش مدرن، کسب‌وکارها را متحول کرده است. مهم‌ترین فاکتور در دنیای فروش امروزی، برقراری ارتباط خوب و مؤثر با مشتریان است. فروشنده‌ها سعی کرده‌اند خودشان را با این شیوه‌های نوین تطبیق دهند. خیلی از کسب‌وکارها علاوه بر فروش حضوری، فروش آنلاین هم دارند.

با این مقدمه خیلی از کسب‌وکارها برای موفقیت در فروش از مشاوران فروش کمک می‌گیرند. اما شاید پیدا کردن یک مشاور خوب، کار سخت و وقت‌گیری باشد.

اگر دوست دارید از تجربیات افراد موفق در زمینه‌ فروش مدرن بهره‌مند شوید و فقط به روش‌های سنتی فروش متکی نباشید، بازارگاه مشاورین فروش دیدار فرصت خوبی است تا از نزدیک با مشاوران مختلف در زمینه‌های متفاوت آشنا شوید و از آن‌ها کمک بگیرید تا شما هم در صنعت خودتان خوش بدرخشید و درآمدتان را متحول کنید.

بازارگاه مشاورین فروش جایی است که خریداران و مشاوران فروش با هم آشنا می‌شوند.

خریداران به دنبال مهارت هستند و یک نیاز مشخص دارند. آن‌ها واقعاً به یک مشاور نیاز دارند تا به کمک او و تجربیاتش مشکل‌شان را حل کنند و فروش‌شان را بالا ببرند. مشاورین فروش هم به دنبال پروژه برای کار هستند. بازارگاه فروش جای خوبی است تا خودشان و توانایی‌هایشان را به همه معرفی کنند و فقط محدود به منطقه جغرافیایی خودشان نباشند.

در واقع، بازارگاه مشاورین فروش، این دو را به هم نزدیک کرده است.

اگر دوست دارید بدانید که چطور سهم بیشتری از بازار را به کسب‌وکارتان اختصاص دهید، مشتری‌های بیشتری جذب کنید و ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنید تا کسب‌وکارتان را رشد دهید، مشاوران حرفه‌ای و کاربلد در بازارگاه مشاورین فروش دیدار هستند تا در تمام مراحل کنارتان باشند و کمک کنند فروش خوبی داشته باشید و درآمدتان را چند برابر کنید.

این بازارگاه جایی است که بهترین‌های حوزه مشاوره فروش گردهم آمده‌اند تا تجربه و دانش حرفه‌ای‌شان را در اختیار شما بگذارند.

بازارگاه مشاورین

دیگر لازم نیست برای پیدا کردن مشاور فروش حرفه‌ای کلی وقت بگذارید و جستجو کنید، بازارگاه مشاورین فروش دیدار کار را برای شما آسان کرده‌ است. بهترین مشاوران فروش از سراسر ایران را گرد هم آمده‌اند تا کسب‌وکارهای مختلف با نیازهای متفاوت به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند و به کمک مشاوره‌های آن‌ها تحول اساسی در کسب‌وکارشان ایجاد کنند.

کافی است متناسب با نیاز و کسب‌وکارتان آن‌ها را انتخاب کرده و از تجربیات‌شان بهره‌مند شوید. عملکرد و رزومه هرکدام از مشاورین را بررسی کنید، نظرات سایر مشتریان را درباره آن‌ها بخوانید و مناسب‌ترین مشاور فروش برای کسب‌وکارتان را انتخاب کرده و در مدتی کوتاه تحول اساسی در کسب‌وکارتان ایجاد کنید.

مشاورین فروش این بازارگاه کمک می‌کنند تا سیستم فروش مدرن (مبتنی بر قیف فروش) را برای کسب‌وکارتان راه‌اندازی کنید. جلسات منظمی داشته باشید و موارد مختلف مربوط به فروش (از جمله نرخ تبدیل و ارزیابی فروش ماهانه و ...) را بررسی کنید. از یک CRM مناسب کمک بگیرید و بیشترین استفاده را از آن ببرید.

این مشاورین آموزش‌های مفیدی هم به تیم فروش می‌دهند. مثل تکنیک‌های مذاکره و ارتباط مؤثر با مشتریان.

بازارگاه مشاورین فروش دیدار همراه شماست و بر عملکرد مشاوران نظارت دارد تا همه‌چیز خوب و عالی پیش برود. این مشاورین حرفه‌ای تا گرفتن نتیجه‌ی مطلوب کنار شما هستند. اما تیم دیدار حتی پس از اتمام کار هم به ارزیابی مشاور می‌پردازد و از شما بازخورد می‌گیرد.

ازآنجایی‌که تیم دیدار با کسب‌وکارهای مختلف در ارتباط است، پس با چالش‌ها و مشکلات کسب‌وکارهای مختلف به‌خوبی آشناست و می‌داند که چطور می‌تواند کمک کند تا به موفقیت برسید.

 مشاوران فروش در بازارگاه دیدار ابتدا روند فعلی کسب‌وکارتان را آنالیز می‌کنند و راه‌های خلاقانه و جدیدی را ارائه می‌دهند تا به کمک آن‌ها نقاط ضعف‌تان را از بین برده و کسب‌وکارتان را ارتقا دهید.

مشاوران حرفه‌ای این بازارگاه بر اساس صنعتی که در آن مشغول به کار هستید، تکنیک‌های فروش مناسب را به شما معرفی می‌کنند و در کنار تیم فروش‌تان هستند تا آن تکنیک‌ها را به‌خوبی پیاده کنید و به نتیجه برسید.

بازارگاه مشاورین فروش دیدار فرصت خوبی هم برای مشاوران و هم برای مشتریان و کسب‌وکارهای مختلف است. این بازارگاه راه‌اندازی شده تا به کسب‌وکارها کمک کند بدون اتلاف وقت، تحول اساسی در کسب‌وکارشان ایجاد کنند. کسب‌وکارهایی که به دنبال یک مشاوره خوب برای فروش کسب‌وکارشان می‌گردند، این یک فرصت طلایی است. چون بهترین مشاوران فروش ایران در بازارگاه مشاورین فروش دیدار حضور دارند و آماده کمک کردن به کسب‌وکارهایی هستند که واقعاً می‌خواهند به‌طور اصولی و هدفمند فروش‌شان را بالا ببرند و خودشان را از سایر رقبا در صنعت‌شان متمایز کنند.

اگر شما هم یکی از آن کسب‌وکارها هستید، پیشنهاد می‌کنیم از بازارگاه مشاورین فروش دیدار به نشانی didar.me/sales-consultant-marketplace بازدید کنید و مشاور موردنظرتان را انتخاب کنید. یادتان باشد هدف از راه اندازی این بازارگاه این است که فروش‌ شما را متحول کند و مشاورین فروش در کنارتان می‌ماند تا به نتیجه‌ موردنظرتان برسید.