اگرچه این روزها امکان خرید خودروهای خارجی به صورت نقد و اقساط وجود دارد و دیگر شرایط مانند دو یا سه دهه قبل نیست که ایران خودرو سلطان بلامنازع تولید و فروش خودرو باشد، اما واقعیت این است که هنوز پیداکردن طرحی با موضوع فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری، یکی از مهم‌ترین دغدغه مشتری ایرانی است.

زیرا محصولات ایران خودرو همچنان محبوب و پرطرفدار هستند و احساسات ناسیونالیستی که در شرقی‌ها معمولا شعله‌ورتر است سبب می‌شود، عده زیادی باشند که حمایت از خودروهای ملی و ایرانی را به خرید محصولات مشابه و رقیب خارجی ترجیح دهند.

علت محبوبیت محصولات ایران خودرو چیست

206

ایران خودرو اولین و بزرگترین تولید کننده خودرو ایرانی است که توانسته است طی دهه‌ها فعالیت بخش قابل توجهی از مردم کشور را به محصولات خود علاقمند کند و آنان را به مشتریان دائمی محصولاتش تبدیل کند و از جمله خودرو های این شرکت شامل، پژو پارس سال، پژو پارس tu5، پژو 206، سمند و... می باشد.

 استقبال از طرح فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری، توسط هر مجموعه‌ای که ارائه شود، سندی است بر این ادعا و این صف کشی برای شرکت در این طرح نیز دلایل متعددی دارد.

  • قدمت و سابقه

به هر حال این اصل در دنیا پذیرفته شده است که وقتی یک نام تجاری ترند می‌شود، دلایل بزرگتری باید وجود داشته باشد تا مردم از آن دل بکنند.

بخشی از محبوبیت ایران خودرو به سبب قدمت و سابقه‌ این کمپانی است. به عنوان مثال این شرکت ارائه کننده خانواده پژو به جاده‌های ایران است. پژوهایی که باوجود صدها مدل ماشین جدید، ایرانی  و خارجی، مردم هنوز مترصد شرکت در طرح‌های فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری برای تصاحب پژو هستند.

  • کیفیت ساخت

ایران خودرو همیشه کوشیده است چه در تعامل با خودروسازان بزرگ دنیا و چه تولید ملی، کیفیت ساخت محصولات خود را ارتقا دهد.

از این رو با در نظر گرفتن شرایط جاده‌ای در ایران همواره به ارتقای توان پیشرانه‌های در نظر گرفته برای محصولاتش پرداخته و مشتریان نیز بر این ادعا صحه می‌گذارند.

  • پیدا کردن قطعات و بازار دست دوم پر رونق

محصولات ایران خودرو در حد قابل قبولی از ایمنی، امکانات رفاهی و طراحی جذاب قرار دارند و از این نظر نمره قبولی دریافت می‌کنند، اما آنچه که پس از سابقه و شهرت این کمپانی و کیفیت ساخت محصولات باعث استقبال از طرح فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری می‌شود، قطعات در دسترس، لوازم یدکی موجود در بازار و تقاضای زیاد برای خرید خودرو دست دوم است.

بنابراین اصلا عجیب  نیست که افراد زیادی متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو باشند، زیرا یک سرمایه‌گذاری بلند مدت را رقم زده‌اند، به طوری که هرگاه اراده کنند می‌توانند خودرو خود را به وجه نقد تبدیل کنند.

 فروش اقساطی ایران خودرو

اقساطی خودرو

طبق آنچه گفته شد اگرچه طرح‌هایی که برای فروش قسطی محصولات ایران خودرو ارائه می‌شود، بسیار پرطرفدار است، اما مهم‌ترین دغدغه مردم پیدا کردن مرکزی است که با بهترین شرایط امکان خرید اقساطی ماشین را فراهم کند.

شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که امکان شرکت در طرح‌های فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری از سوی کارخانه وجود ندارد و چنانچه مصر بر تصاحب یکی از تولیدات این کمپانی هستید، باید راه دیگری پیدا کنید.

مراجعه به یک مرکز معتبر، یک راهکار اصولی است، اما چگونه باید چنین مرجعی را پیدا کرد؟!. نگران نباشید! ما زحمت شما را کم کرده‌ایم و با تحقیق و پرس و جوی فراوان به نامی رسیده‌ایم که بهترین شرایط برای فروش قسطی ماشین را دارد.

سایا خودرو، عنوان مجموعه معتبر و با سابقه‌ای است که این روزها در سراسر کشور زبانزد متقاضیان خرید خودرو شده است. مجموعه‌ای که می‌توان با خیال راحت برای خرید اقساطی انواع محصولات ایران خودرو روی سابقه کاری و اعتبار آن حساب کرد.

خرید اقساطی محصولات صفر ایران خودرو یا خرید نقدی خودرو کار کرده، مدام یک در شرایط اقتصادی کنونی منطقی است

چنانچه بین شرکت در طرح‌های فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری و خرید خودرو کار کرده، دچار تردید هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید. بگذارید یک بار برای همیشه برایتان مبسوط توضیح بدهیم که چرا خرید خودرو دست دوم یک ضرر بزرگ اقتصادی است.

شما در طرح‌های اقساطی پولی را به عنوان پیش قسط میپردازید و  طی اقساطی طی چندین ماه مابقی هزینه کلی خودرو را پرداخت میکنید. اما تا مدتها خیالتان راحت است که این خودرو مستهلک نشده، نیاز به تعمیر ندارد، مصرف سوخت آن پایین است و هزینه جانبی آنچنانی روی دستتان نمی‌گذارد.

بنابراین تا اینجا دانستیم که شرکت در طرح فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری حتی در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ما هم منطقی است. اما هنگامی که شما روی یک خودرو کار کرده دست میگذارید، صرف هزینه قابل توجهی برای سوخت رسانی مکرر، تعمیر و نگهداری خودرو کاملا محتمل است.

بنابراین شاید در ابتدا برای خرید خودرو دست دوم پول کمتری بپردازید، اما در ادامه راه حسابی خرج روی دستتان خواهد ماند. خودرو صفر در کشوری که ارزش پول آن روز به روز کمتر و قیمتها بالاتر میرود یک فرصت طلایی است، زیرا شما با پرداخت x میلیون تومان برای خرید خودرو صفر، چندین ماه دیگر x به اضافه چندین میلیون تومان خواهید داشت.

سرمایه لازم برای خرید اقساطی ایران خودرو

پژو 206

 نگرانی برای تامین سرمایه اولیه برای پرداخت پیش قسط  در خرید اقساطی خودرو کاملا طبیعی است. اما خوب است بدانید که سایا خودرو بستری فراهم کرده است که همه اقشار با هر میزان سرمایه و درآمد بتوانند به خودرو مورد علاقه شان برسند.

 با توجه به اینکه حقوق و درآمد، هرگز همپای تورم و نرخ اقلام مصرفی پیشرفت نمی‌کند، امکان پس‌انداز برای بخش قابل توجهی از مردم ممکن نیست.

بنابراین این افراد جز با شرکت در طرح فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری نمی‌توانند صاحب خودرو مطلوبشان شوند که چنین امتیازی را نیز سایاخودرو برای مشتریانش در نظر گرفته است.

کدام محصولات ایران خودرو از سوی سایا خودرو در طرح ویژه به فروش می‌رسد

اگر میخواهید بدانید چه خودروهایی در طرح فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری که از سوی سایا خودرو ارائه شده است، حضور دارند،  باید بگوییم که این مجموعه تمامی خودروهای با کیفیت و پرطرفدار این کمپانی خودروساز را در این طرح خود، جای داده است.

بنابراین فرقی نمی‌کند که کدام محصول دلتان را برده است، انتخاب کنید، مشاوره پیش از خرید دریافت کنید، تماس بگیرید و ثبت نام کنید. محصولات پیشنهادی برای خرید اقساطی: پژو 206 تیپ 2، پارس سال، پارس تیو فایو

شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش اقساطی ایران خودرو

سایا خودرو طرح فروش ویژه ایران خودرو  اقساطی با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری را با شرایطی عالی و استثنایی عرضه کرده است. از جمله این شرایط میتوان به موارد زیر اشاره رد:

  • امکان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو با قیمت واقعی و به دور از حباب بازار

  • امکان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو، خرید اقساطی سایپا سایپا و دیگر خودروسازان داخل

  • تنظیم قراردادهای شفاف و عمل به تمامی تعهدات مندرج در قرارداد

  • امکان دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید اقساطی خودرو

تحویل فوری و آنی تمامی خودروهای خریداری شده

  • ثبت سند به نام خریدار

  • امکان خرید خودرو با کم‌ترین سرمایه و پیش پرداخت

  • امکان تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار