سرور مجازی VPS بلوسرور چیست

وی پی اس ها (Virtual private server) نمونه های مجازی از یک سرور فیزیکی هستند که در آن هر کاربر با خرید vps سرور مجازی بلوسرور سهم اختصاصی خود از منابع Ram, CPU, SSD را در یک محیط ایزوله دریافت می کند.  میزبانی وی پی اس یک سطح بالاتر از میزبانی هاست اشتراکی است، با خرید vps سرور مجازی بلوسرور شما این امکان را دارید که بدون تهیه سرور اختصاصی گران‌تر، قابلیت‌ها و عملکرد مشابهی را در وی پی اس ارزان خود دریافت کنید.

خرید vps آُسیا

ارائه دهندگانی مانند بلوسرور، هتزنر، دیجیتال اوشن، OVHcloud، سرور مجازی ها را از طریق فرآیندی به نام مجازی سازی ایجاد می کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد یک ماشین را به چندین نمونه مستقل مجازی تقسیم کنند که هر کدام سیستم عامل، منابع و محیط نرم‌افزاری خاص خود را با خرید سرور مجازی Blueserver داشته باشند.

هاستینگ Blueserver.ir مانند سایر ارایه دهندگان خدمات ابری linode ،vultr و Digitalocean از چندین کشور ارایه خرید سرور مجازی ارزان بلوسرور میکنند، blueserver  هم در حال حاضر از بیش از 50 کشور و دیتاسنتر اقدام به ارایه این وی پی اس میکند.

مزایای خرید VPS Blueserver

در حالی که بسیاری از وب‌سایت‌ها از هاست اشتراکی استفاده میکنند، بسیاری از آنها بعد از رشد و نیاز به منابع بالاتر، به استفاده از VPS رو میارن. با استفاده از میزبانی VPS، منابع اختصاصی را بدون نیاز به داشتن سرور اختصاصی دریافت می کنید. میزبانی VPS  گزینه انعطاف پذیری است و امکانات بیشتری برای پیکربندی وی پی اس به شما ارائه می دهد. قابلیت اطمینان یک مزیت دیگر است به این دلیل که منابع وی پی اس تنها متعلق به شماست و دوم اینکه میزبانی VPS بلوسرور دارای ویژگی هایی مانند استفاده از تکنولوژی Cloud است.

دیتاسنتر هتزنر (Hetzner Datacenter)

دیتاسنتر Hetzner Online GmbH هتزنر در سال 1997 در آلمان شروع به فعالیت کرد و فعلا دارای 4 مرکز داده در 2 شهر آلمان، فنلاند و آمریکا است. Datacenter Hetzner  سرویس های مختلف و پر تنوعی از سرور اختصاصی، سرور مجازی ابری آلمان و فنلاند و آمریکا، سرویس های میزبانی وب و ... ارایه میدهد.

دیتاسنتر

دیتاسنتر هتزنر علاوه بر اینکه اقدام به اجاره سرور اختصاصی میکند و بسیاری از سرویس دهندگان با تهیه این سرور اختصاصی اقدام به نصب مجازی ساز هایی مانند KVM – Vmware  میکنند تا برای ارایه فروش وی پی اس ارزان آماده کنند، خود این مرکز داده hetzner نیز از 4 لوکیشن اقدام به ارایه سرور مجازی ارزان ابری کرده است که امکاناتی که با خرید VPS سرور مجازی بلوسرور ابری از این دیتاسنتر میکنید بسیار بیشتر از سرور مجازی ارزان سنتی است.

از مزایای سرور ابری هتزنر، بکارگیری و استفاده از ویژگی HDD Raid 10  است که با حداقل 4 هارد، فضای ذخیره سازی اطلاعات رید میشود و اطلاعات همزمان در 4 هارد ذخیره سازی میشوند که زمانی اگر مشکل سخت افزاری برای هاردserver  ایجاد شد، داده ها از بین نروند.

سرعت پورت شبکه سرور مجازی بلوسرور ابری که از دیتاسنتر هتزنر ارایه میشود 10Gbps است که فعلا دارای بالاترین و پرسرعت ترین پورت شبکه برای دانلود و آپلود است.

برای پردازش و قوی بودن سرور، این مرکز داده فعلا از 2 نوع CPU برای ارایه خرید VPS بلوسرور استفاده میکند، CPU Intel  و CPU AMD که تنوع بالایی برای کاربران دارد. از ویژگی های منحصر به فرد بودن هتزنر، خرید سرور مجازی ارزان، با قیمت بسیار پایین و کیفیت سرور بسیار بالا است.

انتخاب سرور مجازی آلمان Blueserver

سرور مجازی آلمان بلوسرور از 2 شهر Nuremberg و Falkenstein ارایه میشود، تمامی سخت افزار ها، کیفیت، سرعت وی پی اس آلمان این 2 شهر مانند هم است. از وی پی اس این کشور عموما برای راه اندازی سایت، فعالیت های ترید، فارکس استفاده میشود.

سرور مجازی فنلاند

ویژگی سرور مجازی فنلاند بلوسرور

دیتاسنتر هتزنر اولین مرکز داده ای که در خارج از آلمان راه اندازی کرد، در پارک دیتاسنتری در شهر هلسینکی فنلاند بود، تمام سخت افزار های این مرکز داده نیز مانند آلمان هست و از سرور مجازی فنلاند برای فعالیت های ترید عموما استفاده میشود.

مزایای خرید سرور مجازی ایران بلوسرور

در حاضر سرور مجازی ایران blueserver  در دیتاسنتر لایزر میزبانی میشود، از امکانات این مرکزداده به آپتایم بالا میتوان اشاره کرد. سخت افزار ارایه شده در سرور مجازی ایران از برند های سامسونگ برای هارد درایو های SSD NVME و رم DDR4 بهره میبرد.

ویژگی خرید سرور مجازی آمریکا

جدیدترین مرکز داده داده ای که این دیتاسنتر در آمریکا راه اندازی کرده در شهر Ashburn راه اندازی کرده و فقط از برند CPU AMD در این موقعیت جغرافیایی استفاده میکند و از شبکه و پورت 10Gbps بهره میبرد.

خصوصیات سرور مجازی امارات بلوسرور

از ویژگی های بسیار خوب سرور مجازی امارات Blueserver ارایه از 2 دیتاسنتر مختلف با تنوع قیمت بالا در کشور UAE است، کشورهای بالا از محبوبترین کشورهای برای تهیه وی پی اس هستند.