کسب درآمد از دنیای متاورس روش‌ها و چالش‌های مختلفی دارد که شاید برای هر افراد مبتدی سخت به نظر برسد. در سال‌های گذشته، متاورس‌های مختلفی طراحی شده‌اند و راه کسب درآمد جدیدی را ایجاد کرده‌اند. برای اینکه بتوانید از دنیای متاورس به کسب درآمد بپردازید، باید تعدادی نکات را رعایت کرده و با روش‌های درآمدزایی آشنا شوید. این مطلب حول محور همین موضوع گردآوردی شده تا کسب درآمد از متاورس را برای شما راحت‌تر کند.

دنیای جدید متاورس

متاورس عبارتی است که از سال‌ها پیش به وجود آمده است. این عبارت ابتدا در کتاب سقوط برف اثر نیل استیونسن مطرح شد. دنیایی که نیل استیونسن ترسیم کرده بود، شباهت بسیار زیادی به متاورس امروزی دارد. متاورس از دو کلمه لاتین متا و ورس تشکیل شده که در نهایت معنی فرادنیا را می‌دهد. این دنیای جدید، جهانی شبیه به واقعیت را خلق می‌کند و به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا تمامی کارهای روزمره خود را در آن محیط انجام دهند.

برگزاری جلسات، دیدار با دوستان، کسب درآمد، بازی کردن، تماشای فیلم و سریال، شرکت در کنسرت و خرید و فروش زمین تنها بخشی از کارهایی است که در متاورس میسر می‌شود. متاورس‌های امروزی در حال پیشرفت هستند تا تمامی تجربیات و اعمال دنیای واقعی را وارد دنیای متاورس کنند. در نظر داشته باشید که دنیای متاورس بر پایه فناوری بلاک چین ایجاد شده و آینده متاورس به آینده بلاک چین‌ها بستگی دارد.

ورود به دنیای متاورس؛ اولین قدم برای کسب درآمد

تا قبل از ساخته و عرضه شدن یک متاورس جهانی و همه گانه، می‌توانید از متاورس‌های مختلف استفاده کنید. تعداد این متاورس‌ها هر روزه در حال افزایش است. در حقیقت، هر شرکت و سازمانی می‌تواند برای خود یک متاورس جداگانه داشته باشد. استفاده از این متاورس‌ها به سیاست کاری شرکت‌ها بستگی دارند. یکی از نکاتی که دنیای متاورس را بیش از پیش جذاب می‌کند، امکان اتصال متاورس‌های مختلف به یکدیگر است. بسته به حوزه کاری، علاقه و میزان درآمد دلخواه، می‌توانید یکی از متاورس‌های مختلف را برای کسب درآمد انتخاب کنید.

از معروف‌ترین متاورس‌های موجود که بر بستر اتریوم فعالیت می‌کند، متاورس دیسنترالند است. در این متاورس می‌توانید با خرید مانا، از آیتم‌های مختلف این دنیا استفاده کنید. ارز مانا، یک راه ارتباطی بین کاربران دنیای واقعی و بازی متاورس دیسنترالند است. با خرید مانا می‌توانید زمین‌ها، اسکین‌ها و دیگر آیتم‌های موجود را خریداری کنید.

ورود به دنیای متاورس

انتخاب کیف پول مطمئن

برای استفاده از تمامی امکانات متاورس و حتی در برخی مواقع برای ورود به دنیای متاورس، نیاز است تا هزینه‌ای را برای خرید آیتم‌های مختلف پرداخت کنید. پرداخت‌های دنیای متاورس به صورت ارز دیجیتال انجام می‌شود. برای این منظور نیز باید از کیف پول مطمئن و معتبری استفاده کنید. تمامی متاورس‌ها در قدم اول، از کاربران درخواست می‌کنند تا کیف پول خود را به این پلتفرم‌ها متصل کنند.

با استفاده از کیف پول می‌توانید به خرید NFT، زمین و دیگر آیتم‌های درون متاورس بپردازید. در نظر داشته باشید که کسب درآمد از متاورس و دریافت توکن‌ها، نیاز به یک کیف پول WEB3 دارد. معروف‌ترین کیف پولی که توسط اکثر متاورس‌ها پشتیبانی می‌شود، کیف پول متامسک است.

وارد دنیای متاورس شوید!

پس از اینکه اطلاعات ثبت نامی خود را تکمیل کردید و کیف پول خود را با موفقیت به پلتفرم متصل نمودید، وقت آن است تا وارد دنیای جدید متاورس شوید. دنیای متاورسی که انتخاب می‌کنید تاثیر زیادی در تجربه بازی و کسب درآمد شما دارد. با بررسی اخبار جدید می‌توانید بهترین ایردراپ مرتبط با دنیاهای متاورس را شناسایی کرده و از آن استفاده کنید.

بهترین ایردراپ‌ها مربوط به بازی‌ها و متاورس‌هایی هستند که علاوه بر پشتیبانی مطمئن و معتبر، آینده خوبی به عنوان یک پروژه در پیش دارند. با شناسایی بهترین ایردراپ متاورس و ورود به آن متاورس، می‌توانید زمین‌ها را با قیمت بسیار کمتری خریداری کرده و در آینده سود زیادی کسب کنید.

نحوه کسب درآمد از متاورس

کسب درآمد از متاورس مانند استخراج بیت کوین در کیف پول من، سختی‌های خود را دارد. پس از شناخت تمامی مکانیک‌های تاثیرگذار در بازی و توکن‌ها، باید یک راه برای کسب درآمد انتخاب کنید. اکثر افراد، اولین روش برای کسب درآمد از متاورس را خرید زمین یا LAND می‌دانند. این زمین‌ها به مانند زمین‌های واقعی هستند و تنها به یک شخص تعلق دارند. پس از اینکه زمینی را خریداری کردید، می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید.

اگر پلتفرم متاورس امکان برگزاری کنسرت و رویدادهای مختلف را در اختیار کاربران دهد، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. با اجاره دادن زمین خود به دیگران یا برگزاری رویدادهای مختلف برای دیگر کاربران، می‌توانید از متاورس کسب درآمد کنید. تعداد زیادی از متاورس‌ها نیز امکان درآمدزایی برای هنرمندان را ایجاد کرده‌اند.

مقاله پیشنهادی: آموزش سند باکس

نکات مهم کسب درآمد از متاورس

عینک واقعیت مجازی

با اینکه آینده متاورس جذاب به نظر می‌رسد؛ اما ورود و استفاده از دنیاهای متاورس چندان هم راحت نیست. اکثر متاورس‌ها برای کسب تجربه کامل از بازی به واقعیت افزوده نیاز دارند. چنین تجهیزاتی تنها توسط تعدادی از کمپانی‌ها تولید می‌شوند و یک تکنولوژی نسبتا جدید به شمار می‌آیند؛ به همین دلیل قیمت واقعیت افزوده گران بوده و امکان خرید آن برای همه وجود ندارد. حتی اگر بتوانید از چنین تجهیزاتی استفاده کنید، برای کسب درآمد بیشتر باید زمان زیادی از عینک واقعیت افزوده استفاده کنید. استفاده طولانی مدت از این دستگاه‌ها می‌تواند سلامتی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

از طرف دیگر، برای ورود به دنیای سه بعدی و کاملا آنلاین، به یک اینترنت پرسرعت نیاز دارید. دسترسی به اینترنت پرسرعت و بدون قطعی، یکی از چالش‌های همیشگی ایرانیان است که امکان اتصال به متاورس و استفاده از آن را دچار مشکل می‌کند. باید در نظر داشته باشید که مدیریت حریم خصوصی کاربران و حتی امنیت فیزیکی آواتارهای شخصیت‌های درون متاورس به طور کامل حل نشده است. این موضوع یکی از جدیدترین چالش‌های هر متاورسی است. پیشنهاد می شود اگر یک تریدر هستید و می خواهید تبدیل به یک تریدر حرفه ای شوید حتما مقاله آموزش تریدینگ ویو که در وبلاگ صرافی ارز دیجیتال کیف پول من منتشر شده است را مطالعه کنید.

کیف پول من؛ همراه شما برای کسب درآمد از متاورس

گفته شد که یکی از اولین قدم‌ها برای ورود و کسب درآمد از متاورس‌ها، خرید یک توکن خاص یا پرداخت مبلغی معین است. کیف پول من، صرافی معتبر و بزرگی است که توانسته اولین کیف پول ایرانی را طراحی کند. این کیف پول بیش از 1500 توکن و ارز مختلف را پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید توکن متاورس‌های مختلف را از کیف پول من خریداری کنید. در نظر داشته باشید که تمامی مبادلات داخلی و ارز به ارز از طریق کیف پول من، بدون کارمزد و به صورت رایگان انجام می‌شود. بدین وسیله می‌توانید ارزهای مخلتف را به یکدیگر تبدیل کرده و در صورت یافتن بهترین ایردراپ، آن را خریداری کنید.

خرید مانا از کیف پول من و دیگر توکن‌های بازی‌های متاورسی از طریق کیف پول من برای کاربران فراهم شده است. پشتیبانی مجرب و 24 ساعته این پلتفرم نیز آماده است تا کاربران را در تمامی مراحل استفاده از این پلتفرم همراهی کند. برای استفاده از خدمات صرافی ارز دیجیتال کیف پول می‌توانید وارد وبسایت این مجموعه شوید.