چسب ضد آب نوعی چسب مخصوص کاشی و سرامیک است که جایگزین مناسبی برای ملات های سنتی می باشد، چسب ضد آب ملاتینو از قدرت و کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده که بر پایه سیمان- سنگدانه های خاص و دیگر مواد افزودنی و رزین ها ساخته و تولید می شود که همین موضوع از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این چسب استخری است.

هنگام مراجعه به مراکز آنلاین یا فیزیکی فروش چسب استخری، فراموش نکنید که از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به مقاومت بالای آن در برابر رسوب و فرسودگی اشاره کرد و در ترکیبات آن از نوعی مواد با کیفیت استفاده شده که برای کاشی کاری و نماکاری فضای بیرون نیز کاربرد دارد.

همانطور که می دانید، این ماده برای موارد متعددی در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد که از این رو توصیه می کنیم در صورتی که قصد بازسازی و یا ساخت و ساز ساختمان  را دارید، حتما با خرید این چسب نوین و کاربردی آن را جایگزین روش های سنتی و قدیمی کنید و از مزایای بارز آن بهره مند شوید.

لازم است بدانید چسب خارجی نیز به ایران وارد می شود و از نظر کیفیت و میزان گیرش تفاوت چندانی با برندهای استاندارد ایرانی ندارد؛ در واقع شما بایستی در زمان خرید این محصول شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید را در نظر گرفته و براساس آن محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید و ما به عنوان تولید کننده، مشاوره های لازم را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

چسب کاشی

قیمت چسب استخری خارجی نیز براساس درجه کیفی آن تعیین می شود و همانند برندهای ایرانی قابل استفاده برای فضاهای داخلی و خارجی ساختمان می باشد. همچنین مهم ترین مزایای آن به شرح ذیل است:

  • برخورداری از انعطاف پذیری و قدرت چسبندگی بالا برای مدت زمان های طولانی

  • مناسب برای نصب انواع کاشی و سرامیک در مکان های مرطوب مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، آب نما ها و استخر است.

  • برخورداری از خاصیت ضد آب بودن

  • عدم نیاز به مرطوب سازی بستر در زمان استفاده و قابلیت نگهداری رطوبت

  • استحکام بسیار بالا و درصد لغزش در آن بسیار کم اعلام شده است

  • گزینه ای مناسب برای سرامیک هایی که قدرت جذب آب در آن ها بسیار پایین است.

چسب کاشی پرسلان

چسب کاشی ضد آب استخری همان چسب پرسلان ملاتینو یا چسب سنگ اسلب است. که با توجه به ابعاد نوع چسب استفاده میشود.

قیمت چسب کاشی ضد آب

موارد استفاده این چسب برای زمانی است که کاشی یا سرامیک در مکان هایی که رطوبت دارند. مثل آشپزخانه، سرویس بهداشتی، استخر استفاده میشود. که چسب پرسلان و چسب اسلب از این نوع چسب میباشند.

چسب کاشی استخری

منظور از چسب کاشی استخری همان چسب کاشی ضد آب است. که  مقاومت زیاد نسبت به نفوذ آب  و قابلیت تحمل دما در گستره های بالا و پایین را دارد.  که به انعطاف پذیری زیاد این چسب اشاره میکند. که همین چسب کاشی استخری برای سیستم های گرمایش و سرمایش از کف هم مناسب است. برای سونا، جکوزی، آب نما، استخر استفاده میشود. 

نحوه مصرف چسب  کاشی به این گونه است که فقط با کمی آب مخلوط شود. وبا  همان ماله دندانه دار پخش میشود. که این چسب در همان گروه پرسلان و اسلب قرار میگیرد.

بهترین نوع چسب کاشی و سرامیک پودری

 برای مقایسه چسب کاشی پودری  شرکت های مختلف فقط میتوان به مواد به کار رفته در ساخت این چسب کاشی ها اشاره کرد. که همین مواد بر میزان چسبندگی این چسب ها و مقاومت پذیری آن ها تاثیر میگذارد. اما گزینه هایی مثل زمان استفاده چسب های پودری و نوع استفاده آن ها شبیه هم هست که در همه نوع چسب کاشی پودری باید آن را با آب و همزن با هم مخلوط کرد.

و حداکثر زمان قابل استفاده بودن این چسب ها 1 ساعت است. که با افزودن آب به چسب، چسب فعال میشود. که برای هر شرکت سازنده میزان آب مصرفی متفاوتی روی بسته بندی درج شده. که نهایتا بعد از کاشی کاری دوغاب برای بندکشی  انجام میشود.

چسب سنگ انتیک

 سنگ انتیک به معنی سنگ قیمتی و زینتی می باشد. که در خانه ها برای دکوراسیون داخلی از این نوع سنگ ها استفاده میکنند. که برای چسباندن این سنگ ها میتوان از همان چسب پرسلان و چسب اسلب استفاده کرد. زیرا که معمولا این سنگ های انتیک ضخیم تر سنگین تر از سنگ های معمولی می باشند. همچنین مقاومت آب پذیری بالایی دارند.

به همین علت برای چسباندن و محکم بودن این سنگ ها نمیتوان از ملات دوغاب استفاده کرد. زیرا که ملات دوغاب ماسه و سیمان را زمانی میتوان استفاده کرد که سطح کار و خود کاشی یا سرامیک یا سنگ نسبت به جذب آب مقاومت نداشته باشد. چرا که چسب پرسلان وچسب اسلب چگالی کم، دوام بالا، قدرت اتصال بیشتری دارند. که در بازار این نوع چسب ها موجود می باشند.

قیمت کاشی و سرامیک ضد آب

یکی از چسبهای خوبی که می توانید از آن استفاده کنید چسب کاشی ضد آب است و از قیمت خوبی برخوردار است و برای محیطهای مرطوب مورد استفاده عموم می باشد و می توانید از آن برای نصب کاشی سرامیک در استخر و سرویس بهداشتی و حیاط و محیط باز بهره ببرید. چسب ضد آب ملاتینو در پاکت های 20 کیلوگرمی عرضه میشود . و تک جزئی میباشد .