در طی سال های اخیر کارهای فریلنسری، ریموت و یوتیوبری در بین ایرانیان رواج یافته است. برنامه نویسان با هر زبان برنامه نویسی که بلد باشند میتوانند به راحتی درآمد ارزی داشته باشند. گرافیست ها و طراحان دیجیتالی با ایجاد طرح های گرافیکی منحصر به فرد خود و انجام امور فریلنسری در سایت های مربوطه درآمد بالای دلاری داشته باشند.

همچنین با نویسندگی و تولید محتوا شما میتوانید در سایت های فریلنسری درآمد خودتان را بالا ببرید. حتی اگر شما تولید محتوای ویدئویی از طریق گیمری یا ویدئو های خلاقانه و انتشار آن در یوتیوب میتوانید به راحتی درآمد خود را به صورت دلاری داشته باشید.

اما یکی از مشکلاتی که ایجاد درآمد دلاری دارد دغدغه نقد کردن درآمد ارزی و تحویل ریال در ایران است. (می توانید به مقاله لینک شده مراجعه کنید). روش های مختلفی برای دریافت درآمد دلاری برای افراد وجود دارد.

نقد کردن مبلغ سوییفت حساب بانکی

چنانچه شما با خارج از ایران کار می کنید و دریافت های دلاری و یورو و ارزهای خارجی دارید نیازمند یک حساب بانکی بین المللی برای دریافت این در آمد می باشید. یکی از راه های باز کردن حساب بانکی در کشور ترکیه می باشد. در ترکیه می توانید تنها با پاسپورت و بدون نیاز به اقامت در این کشور برای خود حساب باز کنید.

در مقاله افتتاح حساب بانکی بین المللی نحوه افتتاح حساب در ترکیه توضیح داده شده است. این حساب ها همگی دارای سوییفت هستند . می توانید از همه جای دنیا درآمد خود را دریافت کنید. پس از باز کردن حساب بانکی شما به راحتی شماره ایبان ( IBAN ) که معادل شماره شبا در ایران است را به کارفرمای خود میدهید و کارفرما به راحتی مبلغ قرارداد شما را به حساب شما مستقیما واریز میکند.

حال در حساب خود ارز خارجی دارید که در ادامه به نحوه نقد کردن آن می پردازیم.

نقد کردن موجودی Payoneer پایونیر

یکی دیگر از روش هایی که میتوانید از طریق آن درآمد خود را دریافت کنید از طریق سایت پایونیر است. شما میتوانید در آمد فریلنسری خود را ازطریق سیستم پایونیر دریافت کنید و سپس معادل موجودی آن را در حساب بانکی خود ریال دریافت کنید.

کارمزد نقد کردن درآمد پایونیر معادل ۱۰ درصد می باشد.

نقد کردن موجودی  PayPal

پی پال

روش دیگری که میتوانید به راحتی درآمد دلاری خودتان را از طریق آن دریافت کنید پی پال است. شما با داشتن یک اکانت پی پال میتوانید در آمد خودتان را از صاحب کار دریافت کنید. شما برای نقد کردن درامد ارزی خود از حساب پی پال میتوانید از خدمات صرافی  بهره مند شوید.

نقد کردن درآمد های Wise

سایت وایز یکی از سیستم های انتقال پول قدرتمند می باشد که می توانید با استفاده از آن به کشورهای مختلف پول دریافت و ارسال کنید. برای ساخت اکانت وایز نیاز به کارت اقامت یک کشور خارجی و اطلاعات محل سکونت آن کشور می باشد. می توانید برای دریافت درآمد های خود بدون نیاز به داشتن اکانت وایز از اکانت شرکت صرافی خود استفاده کنید. نقد کردن درآمد ارزی وایز یکی دیگر از این راه ها می باشد.

نقد کردن Western Union وسترن یونیون

وسترن یونیون یکی از سیستم های مشهور انتقال پول در دنیا می باشد. در صورتی که شما ساکن ایران هستید می توانید از خدمات نقد کردن پول از طریق صرافی ترکیه هلپر استفاده کنید. کارمزد نقد کردن پول از طریق این صرافی ۱۰درصد می باشد.

تبدیل موجودی ویزا و مستر کارت

چنانچه از سیستم های ویزا و مستر کارت استفاده می کنید می توانید معادل ریالی را در ایران دریافت داشته باشید. امکان تبدیل ارزهای دلار و یورو از این طریق وجود دارد. کارمزد نقد کردن سیستم ویزا و مستر کارت کمی بالا تر است و تا حدود ۱۵ درصد از طریق صرافی ترکیه هلپر می رسد.

نقد کردن موجودی webmoney وب مانی

وب مانی یک سرویس انتقال پول مربوط به کشور روسیه می باشد که در آن ارزهای زیادی پشتیبانی می شوند. خبر خوب آن است که وب مانی برای ایرانیان مشکلی ندارد و می توانید در این سایت اکانت داشته باشید. چنانچه در این سایت دلار و یورو داشته باشید می توانید آن را به ریال نقد کنید.

در چه سایت‌هایی می‌توانم درآمد ارزی داشته باشم؟

با توجه به تخصص شما سایت‌های مختلفی برای فعالیت وجود دارند. برخی از سایت‌هایی که می‌توانید به کسب درآمد ارزی بپردازید:

  • Freelancer
  • ThemeForest
  • 99Design
  • Envato
  • iStock
  • Upwork
  • Fiverr

درآمد از طریق یوتیوب

یکی از سورس های بسیار درآمد زا تولید محتوای یونیک برای پلتفرم یوتیوب می باشد. در سایت یوتیوب شما می توانید درآمد دلاری داشته باشید. برای دریافت درآمد یوتیوب نیاز به اکانت گوگل ادسنس دارید. که در سایت ترکیه هلپر نحوه ساخت و فعالسازی آن توضیح داده شده است.

 مزیت نقد کردن درآمد ارزی با ترکیه هلپر

  • تسویه حساب سریع

در عرض 1 تا 3 روز کاری درآمد خود را به صورت ریالی دریافت کنید.

  • تضمین نرخ مناسب

با مناسب‌ترین نرخ، درآمد دلاری شما را نقد خواهیم کرد.

  • بدون هیچ محدودیتی

هیچ محدودیتی برای نقد کردن حجم درآمد دلاری شما وجود ندارد.

  • مشاوره و پشتیبانی

هر سوال یا مشکلی که درباره نقد کردن درآمد ارزی دارید، پاسخ گو هستیم.

کارمزد نقد کردن درآمد های ارزی توسط ترکیه هلپر

شرکت ترکیه هلپر تنها شرکتی می باشد که کارمزدی اضافه ای بابت نقد کردن موجودی ارزی شما دریافت نمی کند. اگر فریلنسر هستین و درآمد دلاری دارید یا خانواده‌ و دوستاتون از خارج کشور قصد دارند به حساب شما پولی واریز کنند یا به هر طریقی پولی در حساب‌های بین المللی مثل پی پال، وب مانی، پرفکت مانی یا حتی ویزا و مسترکارت دارید که نیاز به نقد کردنش به ریال دارید، می‌تونید روی ترکیه هلپر حساب کنید.

ما می‌تونیم دلار، یورو و بقیه ارزهای شما رو با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن به ریال نقد کنیم. تنها کارمزد استاندارد سیستم های مالی را از شما دریافت می کنیم. شرکت ترکیه هلپر دارای دفتر در شهر تهران و استانبول می باشد. برای ثبت سفارش و نقد کردن درآمد های ارزی خود کافی است به سایت Turkeyhelperمراجعه کنید.