راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ و سینما خانگی از فروشگاه اینترنتی یا بانه

با بررسی فاکتورهای مهمی از قبیل سایز، قیمت و البته ویژگی ها و امکانات آن ها خرید تلویزیون می تواند ساده و جذاب باشد. یکی از مهمترین ملاک ها که به بودجه ی اشخاص نیز بستگی دارد قیمت تلویزیون می باشد. به جرات می توان گفت بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید تلویزیون ممکن است دست شما را در انتخاب باز و یا بسته نگه دارد.

به عنوان مثال تلویزیون های بالا رده که از امکانات زیادی بهره می برند از گران قیمت ترین تلویزیون های بازار محسوب می شوند. پس کسانی که قیمت تلویزیون چندان برایشان اهمیت ندارد، می توانند از بروز ترین امکان بهره مند شوند. البته امروزه کمپانی های سازنده برای بهره مند شدن بیشتر اشخاص از امکانات تلویزیون ها، به عرضه ی مدل های رده متوسط با امکانات مناسب پرداخته اند. تلویزیون های رده پایین که از قیمت بسیار کمتری به نسبت دو رده ی فوق بهره می برند تنها جواب گوی نیازهای اولیه ی کاربران خواهند بود.

خرید تلویزیون و سینما خانگی از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام

همان طور که می دانید امروزه تلویزیون ها نیز مانند سایر دستگاهها از قبیل موبایل و یا کامپیوتر ، با ویژگی ها و امکانات مدرن تر و به‌روزتر تولید شده اند تا دنیای ما را جذاب تر کنند. از جمله این تکنولوژی های جدید می توان به هوشمند شدن تلویزیون ها و البته ورود سیستم عامل هایی دوست داشتنی از قبیل اندروید، Webos و تایزن اشاره کرد. شرکت ها و کمپانی معتبر و نام آشنای تولید کننده انواع تلویزیونها، سالانه مدل های متنوعی را روانه بازار می کنند؛ تنوع بالای طرح و مدل موجب شده تا خرید تلویزیون ها کمی پیچیده تر باشند.

با بررسی ویژگی ها و امکانات و البته فاکتورهای پر اهمیت هنگام خرید تلویزیون ها، این پیچیدگی ها کمی ساده تر می شوند و شما می توانید مناسب ترین و بهترین ها را انتخاب کنید. و در ادامه به معرفی و راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام خواهیم پرداخت.

خرید و قیمت تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یکی از کمپانی های معتبر و نام آشنا در حوزه تولید انواع لوازم صوتی و تصویری است. این کمپانی سعی کرده هر ساله انواع تلویزیون و سینمای خانگی و ساندبار را در مدل ها و سری های مختلف تولید و طراحی کند تا هر کاربر با هر نیاز بتواند مناسب ترین و بهترین مدل را خریداری کند. سامسونگ با بهره گیری از طراحی و تکنولوژی های به روز و منحصر به فرد (مانند صفحه نمایش منحنی) توانسته خیز بلندی در بازار رقابتی در حوزه تولید تلویزیون سامسونگ بردارد.

با این تفاسیر می توان گفت تلویزیون سامسونگ گزینه ای جذاب برای خاص پسندان خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام می توانید به قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ ، 65 اینچ، 49 اینچ و ... دسترسی داشته باشید.

تنوع در خرید تلویزیون از برند های اصل 

همان طور که می دانید، کمپانی های مختلف تولید کننده سعی کرده اند هر ساله سیل عظیمی از مدل ها را وارد بازار کنند. این کمپانی ها سهم گسترده ای از بازار را به خود اختصاص می دهند. از جمله کمپانی های مختلف تولید کننده می توان به سونی « sony »، سامسونگ « samsung »، ال جی « lg »، فیلیپس « philips »، پاناسونیک « panasonic »، توشیبا « toshiba » و شارپ « sharp » اشاره کرد.

خرید تلویزیون سامسونگ

اهمیت اندازه انواع تلویزیون در خرید

همان طور که گفته شد، اندازه صفحه از ویژگی ها و فاکتورهای پر اهمیت هنگام خرید تلویزیونهاست. برای این منظور، فروشگاه اینترنتی بانه دات کام برای سهولت بیشتر کاربران به دسته بندی اینچ ها پرداخته است. سایز صفحه نمایش تلویزیون ها به صورت مورب اندازه گیری می شود. تلویزیون های 32، 43، 49،  55 اینچ و 65 اینچ از جمله پر طرفدارترین اندازه ها در تلویزیون هاست. البته برخی از led tv ها با اندازه های بزرگتر مثلا 75 و 85 اینچ هم تولید شده اند. شما می توانید با توجه به فضای اتاق و البته میزان بودجه ای که در اختیار دارید، تلویزیونی مناسب و ایده آل را خریداری کنید.

انواع سینما خانگی و راهنمای خرید

اگر نگاهی به دسته ی سینما خانگی فروشگاه بانه دات کام بیاندازید، با تنوع بالایی از سینمای خانگی مواجه خواهید شد. این مدل ها بر اساس نوع سینمای معمولی، سیستم صوتی خانگی و ساندبار ها طبقه بندی شده اند تا اشخاص انتخاب راحت تری تجربه کنند. همانطور که می دانید سینما خانگی معمولی از چندین بلندگو، یک عدد ساب ووفر و پخش‌ کننده‌ ی DVD تشکیل شده اند.  معمولا سینمای خانگی با قدرت صدای 300 تا 3000 وات در اختیار کاربران قرار می گیرند. با خرید سینما خانگی معمولی و تعبیه ی بلندگو ها در چهار طرف اتاق، می توانید صدای سه بعدی و فراگیر را دریافت کنید. از این رو حسی شبیه به حضور در سینما را کسب نمایید.

ساندبار ها که یکی از جدیدترین سیستم های صوتی موجود در بازار به حساب می آیند در ابتدا با هدف ارتقاء صدای تلویزیون ها تولید شده اند. پس از به دلیل کاهش مساحت خانه ها، این لوازم توسط کمپانی های مختلف دستخوش تغییرات عمده ای شدند. به لطف نبوغ و خلاقیت این برند ها اکنون شاهد سیستم های صوتی کارا با نام ساندبار ها هستیم. ساندبار ها از یک بلندگوی خطی با یک عدد سابووفر بهره می برند. 

بیشتر آن ها به صورت بی سیم روانه ی بازار می شوند. این نوع دستگاه ها به دلیل ابعاد جمع و جوری که دارند فضای زیادی در داخل نشیمن اشغال نمی کنند. ساندبار قدرت صدای مناسبی برای افزایش و تقویت صدای تلویزیون عرضه می کنند. خرید ساندبار به کسانی توصیه می شود که با کمبود فضا در داخل اتاق نشیمن خود رو به رو هستند.

سیستم های صوتی خانگی نیز که از طراحی متفاوتی به نسبت دو نوع سینمای معمولی و ساندبار بهره می برد. قدرت صدای بالایی دارند به همین دلیل به گزینه ای ایده آل برای مهمانی ها و مناسبت های مختلف تبدیل شده است. از جمله برند هایی که به تولید این نوع سیستم های صوتی اقدام کرده اند سونی، ال جی و پاناسونیک می باشند. از به قیمت سینما خانگی اهمیت بالایی نمی دهید و به دنبال خرید سیستم صوتی قدرتمند هستید، سیستم های صوتی خانگی می تواند گزینه ای عالی و پرفکت به حساب آید. 

و در آخر از کدام فروشگاه میتوان سرویس خوبی گرفت؟

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که سابقه درخشانی در زمینه فروش اینترنتی دارد. فروشگاه بانه با کسب امتیازها در جشنواره ها مانند جشنواره وب و داشتن گواهی نامه های معتبر از جمله iso 10002 – 10004 بی شک یکی از معتبرین هاست. شما می توانید در این فروشگاه اینترنتی بزرگ انواع لوازم صوتی و تصویری مانند تلویزیون و سینما خانگی ، لوازم خانگی از جمله مایکروویو و جاروبرقی و ... و ابزار و لوازم خودرو را خریداری کنید.

سایت بانه دات کام برای جلب رضایت مشتریانش سعی کرده محصولات خریداری شده را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند. از دیگر خدمات این سایت می توان به قابلیت بازگشت کالا تا 7 روز، تضمین اصالت و سلامت محصولات، ضمانت کمترین قیمت و پرداخت در اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی بانه