شرکت های داخلی و خارجی بسیاری به تولید نوشت افزار و لوازم تحریر روی آوردند و همواره در تلاش هستند تا محصولات مختلف و باکیفیت را به مرحله تولید برسانند و در این راستا از تکنولوژی کشور های دیگر نیز بهره می برند. آن ها برای بالاتر بردن کیفیت محصولات خود استانداردهای اروپا را در تولیدات خود لحاظ می کنند تا هم رضایت مشتریان و مصرف کنندگان خود را جلب کنند و نیاز آن ها را اولویت خود قرار دهند که این مهم فقط با تولید محصولات باکیفیت میسر خواهد بود و نیز بین تمام تولیدکنندگان این عرصه پیشتاز باشند.

همه چیز در مورد لاک غلط گیر های قلمی

لاک غلط گیر قلمی اغلب دارای بدنه پلاستیکی سفید منعطف بوده که در هنگام استفاده بتوان به راحتی آن را فشار داد تا از محتویات آن استفاده کرد. این لاک ها با فشار به بدنه از نوک خود که به صورت غلطکی است لاک را در محل مورد نظر به بیرون می ریزند تا اصلاح نوشتاری صورت گیرد. لاک های قلمی در محل قرارگیری انگشتان دارای شیار هستند تا دست از روی بدنه سُر نخورد.

حجم مایع درون لاک های قلمی بسته به سایز آن ها بین حجم 12 ، 6 و 4 متغیر است. و طول لاک های غلط گیر معمولاً 14.5، 13.4، 11.3 سانتی متر است و به راحتی در داخل جامدادی جا می شوند. لاک های غلط گیر دارای قدرت خشک شوندگی و پوشش دهی بالایی هستند و جوهر آن ها کمترین بو را از خود ساطع می کند. این نوع لاک غلط گیرها محصولی کاربردی برای دانش آموزان و دانشجویان و حتی کارمندان هستند، گیره درب آن ها این امکان را فراهم می کند تا به راحتی آن ها را در جیب کیف خود قرار داده و همیشه همراه خود داشته باشند. بسته به نوع برند تولید کننده، ممکن است سایز و رنگ بندی لاک غلط گیر ها و قیمت آن ها با هم متفاوت باشد.

با انواع لاک غلط گیر آشنا شوید

لاک غلط گیر قلمی

لاک غلط گیرهای قلمی یکی از پر طرفدارترین نوع لاک های غلط گیر هستند که در داخل آن ها ساچمه قرار داده می شود تا روند خشک شدن آن ها به کندی صورت گیرد. این نوع لاک ها را باید در هنگام استفاده ابتدا تکان داده و سپس بر روی محل اشتباه قرار دهید. نحوه استفاده از این نوع لاک ها به این صورت است که بدنه آن ها را فشار داده و نوک آن ها را نیز بر روی کاغذ همزمان فشار می دهیم تا مایع بر روی نقطه مورد نظر قرار گیرد.

لاک غلط گیری

لاک غلط گیر نواری

لاک غلط گیرهای نواری جدیدترین نوع لاک های غلط گیر هستند که به تازگی وارد بازار شدند و در طول همین زمان کوتاه توانسته اند طرفداران بسیاری پیدا کنند. لاک های غلط گیر نواری قابلیت بازیافت دارند و عمده طرفداران آن حامیان محیط زیست هستند. این نوع لاک ها در دو زاویه 45 و 90 درجه قابل استفاده هستند. لاک های نواری پوشش دهی خوبی دارند و قابل حمل هستند. لاک های غلط گیر نواری برای پوست ایجاد حساسیت نمی کنند، غیر سمی و بدون بو هستند.

لاک غلط گیری نواری

لاک غلط گیر فرچه ای

این نوع لاک ها مشابه لاک های ناخن هستند که شامل یک فرچه است که داخل یک محفظه پر از مایع قرار دارد و محل اشتباه را می توان با آن فرچه تصحیح کرد. این نوع لاک ها جزء قدیمی ترین انواع لاک های غلط گیر هستند که امروزه کمتر تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

تشابه و تفاوت لاک های غلط گیر موجود در بازار

تا حدودی می توان گفت لاک های غلط گیر قلمی پیکاسو، پنتر، کیکو و فکتیس ... به لحاظ ظاهری مشابه یکدیگر هستند و شاید کمی در طراحی بدنه با هم متفاوت باشند حتی این مورد در دیگر سایزهای آن ها نیز دیده می شود. لاک غلط گیر قلمی پیکاسو علاوه بر سایز 12 میل در 2 سایز 6 و 4 میل هم تولید می شوند که یک ویژگی فوق العاده برای یک محصول به حساب می آید که آن را از دیگر برندهای تولید کننده لاک غلط گیر متمایز می کند.

زیرا این فرصت را در اختیار مشتری قرار می دهد تا بر اساس نیاز و مصرف خود سایز مورد نظر را انتخاب کند، لاک غلط گیر قلمی مینی 4 میل پیکاسو دارای 4 رنگ مختلف صورتی، آبی، زرد و سبز هستند که نسبت به نمونه های مشابه تنوع رنگی خوبی دارد، اما لاک غلط گیر پنتر فقط در دو سایز 12 و 6 میل و به رنگ سفید تولید می شوند همینطور لاک های غلط گیر کیکو که آن هم در دو سایز 12 و سایز کوچک 3 میلی لیتر عرضه می شوند.

لاک غلط گیرهای مینی کیکو به رنگ آبی سرمه ای در بازار موجود و در دسترس می باشند و گزینه مناسب برای افرادی هستند که از لاک های غلط گیر، زیاد استفاده نمی کنند. فکتیس هم جز دیگر برندهایی است که تلاش کرده تا از دیگر رقبا جا نماند و به لاک های غلط گیر خود تنوع بخشیده و آن ها را با بدنه نقره ای و در دو سایز 12 و 7 میلی لیتر تولید و به بازار عرضه کرده است.

کدام فروشگاه آنلاین برای خرید لاک غلط گیر مناسب است؟

ما به شما خرید از فروشگاهی را پیشنهاد می دهیم که هم لوازم تحریر و نوشت افزار داشته باشد و هم بتوان علاوه بر خرید لوازم تحریر در خرید کتب درسی، کمک درسی، حتی کتاب های عمومی روی آن حساب باز کرد، فروشگاهی که نیاز دانش آموزان و دانشجویان را اولویت اول خود قرار دهد تا محصلین و دانشجویان بتوانند با توجه به شرایط فعلی که سلامت آن ها در خطر است به جای رفت و آمد به مراکز خرید و مغازه ها بتوانند به فروشگاه های آنلاین مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

خرید از فروشگاهی که نسبت به فروشگاه های دیگر از تنوع خوبی برخوردار باشد و بتوان انواع محصولات را با برندهای مختلف با هم مقایسه کرد و با بهترین تخفیفات و بر اساس نیاز و مصرف خود خریداری کرد مزیت به حساب می آید، از جمله خصوصیات مهم یک فروشگاه خوب این است که در صورت بروز مشکل و یا راهنمایی بتوان با پشتیبانی آن ارتباط برقرار کرد. یکی دیگر از مسائل مهم خرید از فروشگاه های آنلاین، قرار گرفتن مشتریان در جریان مراحل ارسال سفارش است که باید به آن توجه شود. حالا که می دانید از یک فروشگاه آنلاین خوب چه انتظاری دارید پس زمان را از دست ندهید و ما را از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی چی بخونم دنبال کنید.